Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 10:46Aadu, nu har du verkligen ytterligare ett bra skäl att göra dig av med tofflorna.
Det tidigare skälet är att Foppatofflor är FULA.
Aadu, nu har du verkligen ytterligare ett bra skäl att göra dig av med tofflorna.
Det tidigare skälet är att Foppatofflor är FULA.
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 10:53Maria var det mig du kontaktade telepatiskt? Vaknade före sex och jag ville inte gå upp. Men jag tjatade och gnatade sen gick jag upp.
Måste ha världens starkaste lår, drog av kedjan imorse. Igen! Eller så är det en dålig kedja... Jag tror på det första
Maria var det mig du kontaktade telepatiskt? Vaknade före sex och jag ville inte gå upp. Men jag tjatade och gnatade sen gick jag upp.
Måste ha världens starkaste lår, drog av kedjan imorse. Igen! Eller så är det en dålig kedja... Jag tror på det första
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 10:56Kanske en dålig cykel? Bruse!
Kanske en dålig cykel? Bruse!
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 10:58Eller så är det allt grus och skit de häller ut på vägarna som letar sig in i kedjan? Kanske ska skicka den trasiga oljiga till gatukontoret?
Eller så är det allt grus och skit de häller ut på vägarna som letar sig in i kedjan? Kanske ska skicka den trasiga oljiga till gatukontoret?
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 11:03Ja det fördärvar en del...får köpa en motionscykel, så du inte får tokbryt! Kan se dej på en sådan av gamla slaget med en fläkt för vindraget, hahaha! Är jag stygg nu (H:)
Ja det fördärvar en del...får köpa en motionscykel, så du inte får tokbryt! Kan se dej på en sådan av gamla slaget med en fläkt för vindraget, hahaha! Är jag stygg nu (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 11:06Skulle se kul ut på Götgatan när jag sitter på en motionscykel och förtvivlat försöker komma till jobbet.
Fler bra idéer?
Skulle se kul ut på Götgatan när jag sitter på en motionscykel och förtvivlat försöker komma till jobbet.
Fler bra idéer?
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 11:19Hahahaha...den var bra! Har du muff på sadeln oxå?
Hahahaha...den var bra! Har du muff på sadeln oxå?
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 11:27Muff?! Nej jag har ingen muff, jag är man.
Muff?! Nej jag har ingen muff, jag är man.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 11:28Bra där bruse 🙂
Bra där bruse 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 11:28Bra där bruse 🙂
Bra där bruse 🙂