Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:45Foppatofflor är en märklig "uppfinning"...
Foppatofflor är en märklig "uppfinning"...
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:46*funderar* Du menar att det är ok att svettas om man inte är amerikan eller överviktig, ok att vara amerikan om man inte svettas eller är överviktig eller är ok att vara överviktig bara man inte är amerikan eller svettas, men kombinationen är bara för myc
*funderar* Du menar att det är ok att svettas om man inte är amerikan eller överviktig, ok att vara amerikan om man inte svettas eller är överviktig eller är ok att vara överviktig bara man inte är amerikan eller svettas, men kombinationen är bara för myc
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:48Det är bra, håll er i bergen med era klätterskor så blir det inte så trångt i skärgårn för oss människor med lite mer livskvalité 🙂
Det är bra, håll er i bergen med era klätterskor så blir det inte så trångt i skärgårn för oss människor med lite mer livskvalité 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:49+1 på Kalle (t+)
+1 på Kalle (t+)
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:50hmmm, kan vi enaas om att alla 4 egenskaper i kombination ar hemsk, och att det ar skovalet som gor det riktigt illa 😉
hmmm, kan vi enaas om att alla 4 egenskaper i kombination ar hemsk, och att det ar skovalet som gor det riktigt illa 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:16Visste att du skulle växla den 😉
Visste att du skulle växla den 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:19Hade jag hittat inneskor med döskallar på till lillan hade jag köpt dem....men hon tog ett par "foppisar"....rosa!!!
Hade jag hittat inneskor med döskallar på till lillan hade jag köpt dem....men hon tog ett par "foppisar"....rosa!!!
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:34foppatofflor är en avkomma ifrån helvetet!
foppatofflor är en avkomma ifrån helvetet!
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:36Oooh! Skodiskussion! (H:) Foppatofflor är vidriga och jag håller mig gärna i skärgårn med mina klätterskor. 😉
Oooh! Skodiskussion! (H:) Foppatofflor är vidriga och jag håller mig gärna i skärgårn med mina klätterskor. 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:47Kalle, varför kan du inte skaffa ett par dojor som är både snygga och bekväma/praktiska?
Kalle, varför kan du inte skaffa ett par dojor som är både snygga och bekväma/praktiska?