Quote from Jonny Persson on 25 February 2010, 19:05Foppatofflor är en styggelse och om dom dessutom associeras med ultra så går dom dubbelbort.
Foppatofflor är en styggelse och om dom dessutom associeras med ultra så går dom dubbelbort.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 19:37Lucas; nu börjar jag gilla dig igen.(Men bara lite 😉 ) Det går alldeles utmärkt att vara på ett hav utan foppatofflor. Och ja, jag väser fortfarande *hurvar och fnyser och skakar på huvudet* Dessutom så är de ju allt igenom gjorda av plast och man bör få
Lucas; nu börjar jag gilla dig igen.(Men bara lite 😉 ) Det går alldeles utmärkt att vara på ett hav utan foppatofflor. Och ja, jag väser fortfarande *hurvar och fnyser och skakar på huvudet* Dessutom så är de ju allt igenom gjorda av plast och man bör få
Quote from Fredric Lagerström on 25 February 2010, 19:43Ja, o jag får väl sätta in en annons: Ensam man med rosa foppatofflor söker... 😉
Nä men alltså seriöst, dom är borta nu, ni (Sessan o Johanna) trollade nog bort dom förut. Dom har funkat att hämta in ved med men dom har inte varit bra att gå i snö med.
Ja, o jag får väl sätta in en annons: Ensam man med rosa foppatofflor söker... 😉
Nä men alltså seriöst, dom är borta nu, ni (Sessan o Johanna) trollade nog bort dom förut. Dom har funkat att hämta in ved med men dom har inte varit bra att gå i snö med.
Quote from Fredric Lagerström on 25 February 2010, 19:44Eller finns det något bra sätt att se stafetten i efterhand? Någon som vet. SVT Play? Damernas bronsmatch är jag inte så superintresserad av...
Eller finns det något bra sätt att se stafetten i efterhand? Någon som vet. SVT Play? Damernas bronsmatch är jag inte så superintresserad av...
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 19:45SVT Play tror jag kommer ha den... Jag såg i alla fall Anjas bronsåk på Play. 🙂
SVT Play tror jag kommer ha den... Jag såg i alla fall Anjas bronsåk på Play. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 19:52Sessan: inget ont som intehar nåt gott med sig, eller vad säger man.
Sessan: inget ont som intehar nåt gott med sig, eller vad säger man.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 20:02Lucas (t+)
Lucas (t+)
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 20:12Sessan: Tack! Det känns fint att vara tillbaka... Jag ska bara samla lite moment så ska jag nog kunna spamma på som förr. 😉
Sessan: Tack! Det känns fint att vara tillbaka... Jag ska bara samla lite moment så ska jag nog kunna spamma på som förr. 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 21:07Ha! Jag har inte ens ett par foppatofflor. 🙂 Kände bara att jag behövdes som motpol i skosnobberiet, och jag vidhåller, de är grymt praktiska som båtskor.
Fula skor är alltid mer praktiska och rätt än snygga, det är en naturlag. 😉
Ha! Jag har inte ens ett par foppatofflor. 🙂 Kände bara att jag behövdes som motpol i skosnobberiet, och jag vidhåller, de är grymt praktiska som båtskor.
Fula skor är alltid mer praktiska och rätt än snygga, det är en naturlag. 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 21:10Appropås klätterskor i skärgården (Gbg): finns det ngr fina klippor över vattnet man kan klättra DWS på??
http://www.youtube.com/watch?v=GtuDuy4w-Ro
Edit: ställer om frågan i Klättergruppen 😉
Appropås klätterskor i skärgården (Gbg): finns det ngr fina klippor över vattnet man kan klättra DWS på??
Edit: ställer om frågan i Klättergruppen 😉