Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Foppatofflor är en styggelse och om dom dessutom associeras med ultra så går dom dubbelbort.

Lucas; nu börjar jag gilla dig igen.(Men bara lite 😉 ) Det går alldeles utmärkt att vara på ett hav utan foppatofflor. Och ja, jag väser fortfarande *hurvar och fnyser och skakar på huvudet* Dessutom så är de ju allt igenom gjorda av plast och man bör få

Ja, o jag får väl sätta in en annons: Ensam man med rosa foppatofflor söker... 😉

Nä men alltså seriöst, dom är borta nu, ni (Sessan o Johanna) trollade nog bort dom förut. Dom har funkat att hämta in ved med men dom har inte varit bra att gå i snö med.

Eller finns det något bra sätt att se stafetten i efterhand? Någon som vet. SVT Play? Damernas bronsmatch är jag inte så superintresserad av...

SVT Play tror jag kommer ha den... Jag såg i alla fall Anjas bronsåk på Play. 🙂

Sessan: inget ont som intehar nåt gott med sig, eller vad säger man.

Lucas (t+)

Sessan: Tack! Det känns fint att vara tillbaka... Jag ska bara samla lite moment så ska jag nog kunna spamma på som förr. 😉

Ha! Jag har inte ens ett par foppatofflor. 🙂 Kände bara att jag behövdes som motpol i skosnobberiet, och jag vidhåller, de är grymt praktiska som båtskor.

Fula skor är alltid mer praktiska och rätt än snygga, det är en naturlag. 😉

Appropås klätterskor i skärgården (Gbg): finns det ngr fina klippor över vattnet man kan klättra DWS på??

Edit: ställer om frågan i Klättergruppen 😉