Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 22:05Hur kan det finnas 21 olästa meddelande i God Morgon-tråden när jag bara varit borta några timmar på kvällen. I vilken tidszoon är ni?
Hur kan det finnas 21 olästa meddelande i God Morgon-tråden när jag bara varit borta några timmar på kvällen. I vilken tidszoon är ni?
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 06:45Jag är i tidszon GMT +1 så därför skriver jag nu: god morgon!
Jag är i tidszon GMT +1 så därför skriver jag nu: god morgon!
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 06:59morrn morrn
morrn morrn
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 07:05Ja god morgon, glömde ställa klockan igår, så jag är lite senare än planerat men fick å andra sidan sova ut lite mer. Jobb och sedan dagishämtning, så det blir inga större äventyr för mig idag. Ciao, belli.
Ja god morgon, glömde ställa klockan igår, så jag är lite senare än planerat men fick å andra sidan sova ut lite mer. Jobb och sedan dagishämtning, så det blir inga större äventyr för mig idag. Ciao, belli.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 07:12God morgon vill bara lägga till i foppa diskusionen att de dessutom luktar hemskt!!!
hoppas all får en super fin dag 🙂
God morgon vill bara lägga till i foppa diskusionen att de dessutom luktar hemskt!!!
hoppas all får en super fin dag 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 07:52Ja det är en lustig grej det där, jag har ofta fått höra att man ska ha teva-sandaler och liknande för att det är så skönt och inte blir varmt om fötterna. Men i allmänhet är sulan mot foten i plast och nog för att jag kan ha fotsvett så det räcker ändå,
Ja det är en lustig grej det där, jag har ofta fått höra att man ska ha teva-sandaler och liknande för att det är så skönt och inte blir varmt om fötterna. Men i allmänhet är sulan mot foten i plast och nog för att jag kan ha fotsvett så det räcker ändå,
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 08:01Ah, detta kan bli en bra dag 🙂
Ah, detta kan bli en bra dag 🙂
Quote from Jonny Persson on 26 February 2010, 08:05Plusgrader! Det var inte igår man vaknade upp till sånt. Helt underbart slaskigt idag. (t+) Nu blir det till att tvätta bilen.
Plusgrader! Det var inte igår man vaknade upp till sånt. Helt underbart slaskigt idag. (t+) Nu blir det till att tvätta bilen.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 08:28Är det islossning på västkusten Lucas? 🙂 Här är det i alla fall så varmt att saltet börjar göra sitt som sagt.
Är det islossning på västkusten Lucas? 🙂 Här är det i alla fall så varmt att saltet börjar göra sitt som sagt.
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 08:34Bra benträning att försöka trampa och styra i 10 centimeters snömodd.
Bra benträning att försöka trampa och styra i 10 centimeters snömodd.