Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:36Godmorgon! Sitter p? bussen d?r jag har f?rs?kt sova till ett evinnerligt pladdrande. Jag klarade inte mer n?r Micael Bolton b?rjade gn?lla i h?gtalarna. Har ont i hela kroppen av allt tr?nande. Ska bli sk?nt med ett par dagars vila. Trevligt att vakna ti
Godmorgon! Sitter p? bussen d?r jag har f?rs?kt sova till ett evinnerligt pladdrande. Jag klarade inte mer n?r Micael Bolton b?rjade gn?lla i h?gtalarna. Har ont i hela kroppen av allt tr?nande. Ska bli sk?nt med ett par dagars vila. Trevligt att vakna ti
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:44Elin tror bara du glömde "bi:na" 😉
vad skall du göra i stockholm Kenny? gör du inget annat än flänger och tränar? 🙂
Elin tror bara du glömde "bi:na" 😉
vad skall du göra i stockholm Kenny? gör du inget annat än flänger och tränar? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:45Ha en superhelg Jenny!! *kramar* (L)
Ha en superhelg Jenny!! *kramar* (L)
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:47Ja just, bin, icke att förglömma. De är mer än välkommna. 😀
Ja just, bin, icke att förglömma. De är mer än välkommna. 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:51Jag ska g? p? konsert (Imogen Heap) f?r det var min f?delsedagspresent till min kompis. Sen t?nkte vi att vi lika g?rna kunde passa p? att ta ledigt hela dagen och shoppa och eftersom Daniel ocks? skulle p? konserten ska vi tr?ffa honom och hans bror ocks
Jag ska g? p? konsert (Imogen Heap) f?r det var min f?delsedagspresent till min kompis. Sen t?nkte vi att vi lika g?rna kunde passa p? att ta ledigt hela dagen och shoppa och eftersom Daniel ocks? skulle p? konserten ska vi tr?ffa honom och hans bror ocks
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:51hehe eller hur 🙂
hehe eller hur 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:53Ja men då får du verkligen ha en trevlig dag. Hoppas sthlm har ngt bra att erbjuda på både det ena och andra söttet;)
klart du skall flänga medans du kan 🙂
Ja men då får du verkligen ha en trevlig dag. Hoppas sthlm har ngt bra att erbjuda på både det ena och andra söttet;)
klart du skall flänga medans du kan 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 11:17Camilla, jag älskar också att köra bil. Men det innebär ju inte att jag okynneskör bil bara därför.
Ungefär som att det är kul att bränna ner skolor, men inte bränner jag ned skolor för det.
Camilla, jag älskar också att köra bil. Men det innebär ju inte att jag okynneskör bil bara därför.
Ungefär som att det är kul att bränna ner skolor, men inte bränner jag ned skolor för det.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 12:20Välkommen till huvudstaden Kenny, tänkte väl att bilden skulle glädja nån i alla fall :D.
Välkommen till huvudstaden Kenny, tänkte väl att bilden skulle glädja nån i alla fall :D.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 12:56Bruse, då är vi på samma linje 🙂 Inget okynneskörande av bilen, men när jag ska åka och storhandla och åka till Åland är den väldans bra att ha 🙂
Bruse, då är vi på samma linje 🙂 Inget okynneskörande av bilen, men när jag ska åka och storhandla och åka till Åland är den väldans bra att ha 🙂