Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 08:40God Morgon! Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart och att någon kommer med frukost. Den där någon blir nog jag...
God Morgon! Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart och att någon kommer med frukost. Den där någon blir nog jag...
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 08:47morrn morrn, idag blir det kanske otäckt, jag ska ut och hälsa på syrran och hennes ohängde samt systerbarnen vid deras sommarstuga idag, och det går rykten om att det ska badas isvak där...
jag vet inte riktigt om jag är odelat positiv, värmeälskare s
morrn morrn, idag blir det kanske otäckt, jag ska ut och hälsa på syrran och hennes ohängde samt systerbarnen vid deras sommarstuga idag, och det går rykten om att det ska badas isvak där...
jag vet inte riktigt om jag är odelat positiv, värmeälskare s
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 09:44Morgon igen, en solig sådan. jag föredrar moln eller regn. Solen gör mig irriterad och ledsen...
Morgon igen, en solig sådan. jag föredrar moln eller regn. Solen gör mig irriterad och ledsen...
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 09:48Kom hit då Anna, här verkar det vara 200% luftfuktighet. Men det är bra, då försvinner slasket.
Kom hit då Anna, här verkar det vara 200% luftfuktighet. Men det är bra, då försvinner slasket.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 09:53Anna då (L) (inte menade du väl det där)
god morgon, nu tar jag helg, är klar med plugget 🙂 wiiie
idag skall jag spinna, inför vasaloppsspinningen samt sätta ihop musik eller sätta ihop musik och sedan spinna 😀
ikväll utgån? lutar mot det... men bör
Anna då (L) (inte menade du väl det där)
god morgon, nu tar jag helg, är klar med plugget 🙂 wiiie
idag skall jag spinna, inför vasaloppsspinningen samt sätta ihop musik eller sätta ihop musik och sedan spinna 😀
ikväll utgån? lutar mot det... men bör
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 09:57Det är fasliken vad det är grått, slaskigt och trist ute. Jag vill ha sol på lediga dagar, så det så!!
Det är fasliken vad det är grått, slaskigt och trist ute. Jag vill ha sol på lediga dagar, så det så!!
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:00Ni kan komma hit, solen skiner envist, men det lovar regn fom kl 4 iaf...
Emelie: jo, jag menar det faktiskt....
Ni kan komma hit, solen skiner envist, men det lovar regn fom kl 4 iaf...
Emelie: jo, jag menar det faktiskt....
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:03Gosig morgon!
Jag undrar om mina nya stövlar klarar slasket.
Gosig morgon!
Jag undrar om mina nya stövlar klarar slasket.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:08God morgon på er!
Vaknade inte så gott iof, utan med huvudvärk, täppt näsa och möjligen lite feber... Nu har jag diskat, städat lite, pratat med mamsen som snart är här! Det kommer bli en bra dag det här 🙂 (L)EDIT: (L) till Anna
God morgon på er!
Vaknade inte så gott iof, utan med huvudvärk, täppt näsa och möjligen lite feber... Nu har jag diskat, städat lite, pratat med mamsen som snart är här! Det kommer bli en bra dag det här 🙂 (L)
EDIT: (L) till Anna
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:13God morgon på er all underbara människor! Idag är det D-day! Som i att jag är friskförklarad! 😀 (Kanske hade haft mer tyngd bakom det uttalandet om jag faktiskt hade varit på återbesök, men skit samma! :D)
Friskförklarad innebär att jag ska få klättra i
God morgon på er all underbara människor! Idag är det D-day! Som i att jag är friskförklarad! 😀 (Kanske hade haft mer tyngd bakom det uttalandet om jag faktiskt hade varit på återbesök, men skit samma! :D)
Friskförklarad innebär att jag ska få klättra i