Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morrn,

Trött och småemlig... Kom hem sent igår efter en nykter tjejmiddag (jag var nykter, alla andra var fulla och glada). Fick för mig att jag skulle klä en pajform när jag kom hem och skar mig ordentligt i fingret. Sen kunde jag inte somna för att det

Kanske värt att ta det lite försiktigt i början Mats, så det inte blir något bakslag. Kan vara svårt när det kliar så i fingrarna, jag vet.

Fredrik: Jepp! Det blir lugnt och fint de första tre - fyra gångerna. Eller jag ska försöka med det, bara fokusera på teknik och inte köra för hårt. 🙂

Jag har inte lust och tid att vara borta från all träning i ytterligare ett gäng veckor, framförallt

Jo, jag vet Mats, på det hela taget är det faktiskt rätt så bra här på bondegatan och jag har haft betydligt tuffare perioder i livet än så här. Eller jag har i alla fall upplevt dem så, även om det kan te sig lite knasigt med facit i hand. Men så är man

Naaaah, HÄR är ju vår kära Mats! (t+) och yep, kom till Karbin och tävla bouldering någon gång, då ska jag komma och heja på dig!

Och visst är det så, att man ofta kommer starkare ut ur jävelskap. Jag känner mig rätt stark nu t ex 😀 och är GLAD för snar

Ja, idag är en bra dag!! Jag vaknade med en härlig känsla i kroppen, styrkt av att jag inte ens blev en liten smula ledsen när höststrulet hörde av sig igår, utan bara irriterad och lättad för att saker och ting inte hann gå längre innan han blev avslöjad

det är ju inte utan att man drar på smilebanden när man läser ditt inlägg 🙂
Anna, varför?

Sofie: Jepp! Här är jag! *vinkar glatt*

idag är en bra dag,

God morgon.
Jag såg curlingen i natt. En seg historia, somnade nånstans i mitten och vaknade precis i slutet. Tyckte då att Sverige förlorade, gick och lade mej. Nu ser jag att Sverige ändå vann. Konstigt.

Skrämmande låt du länkade till Mats! Sanslöst! F