Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 12:23Godmorgon. Tr?tt. P? v?g hem. Saknar n?gon...
Godmorgon. Tr?tt. P? v?g hem. Saknar n?gon...
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 12:25oj kenny, ngn speciell? eller bara någon?
oj kenny, ngn speciell? eller bara någon?
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 12:41Emilie: ver inte varför.... kanske för att jag känner att jag borde njuta av solen och känna att livet är bra (jag som alltid njuter av solen, som den svensk jag är...) men inte kan njuta av ngt just nu?
Borde sluta skriva deppiga inlägg och hålla käft n
Emilie: ver inte varför.... kanske för att jag känner att jag borde njuta av solen och känna att livet är bra (jag som alltid njuter av solen, som den svensk jag är...) men inte kan njuta av ngt just nu?
Borde sluta skriva deppiga inlägg och hålla käft n
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 16:40nej oftast är det bättre att få ur sig det
skickar ner massa kärlek och en STOR *KRAM* kanske kanske kan hjälpa ngn sekund iaf:-)
nej oftast är det bättre att få ur sig det
skickar ner massa kärlek och en STOR *KRAM* kanske kanske kan hjälpa ngn sekund iaf:-)
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 20:12Aadu: Fysiskt friskförklarad, fysiskt... 😉
Aadu: Fysiskt friskförklarad, fysiskt... 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 23:28Anna och Emelie: E har nog rätt där, lika bra att få ur sig skiten! We can take it 😉 (L)
Anna och Emelie: E har nog rätt där, lika bra att få ur sig skiten! We can take it 😉 (L)
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2010, 07:45Godmorgon heter tråden, och jag säger därför god morgon. Nu snöar det igen, visst är det härligt!
Godmorgon heter tråden, och jag säger därför god morgon. Nu snöar det igen, visst är det härligt!
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 07:52God Morgon, har just vaknat i soffan...
God Morgon, har just vaknat i soffan...
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2010, 08:09Haha, somnade du skönt där igår?
Haha, somnade du skönt där igår?
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 08:16Ja, absolut! Men det är inte likaskönt att vakna, nacken har inte haft sin bästa ställning.
Nu dax för frukost innan 2 milspasset i snöyran.
Ja, absolut! Men det är inte likaskönt att vakna, nacken har inte haft sin bästa ställning.
Nu dax för frukost innan 2 milspasset i snöyran.