Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon, tack för igår!

Ja detsamma, jag måste säga att du är uppe imponerande tidigt med tanke på hur fingersättningen verkade igår framåt nattkröken.

Insåg just att mitt gym inte öppnar förrens klockan 12 på söndagar, jag som hade tänkt ro en halvmara eller något i brist på l

Åh tack, men det var det där med kapacitet, uthållighet och snabbhet.

God morron god morrn, Är lite seg efter helgens bravader. Bara en timma kvar till ett efterlängtat innebandypass.

godmorgon. japp det är det har sovit som en stock i min säng, så skönt. idag skall jag ha en skön dag... jösses va ni sover i soffan...

Skönt att vara själv idag och slippa ha dåligt samvete för att jag inte orkar se glad ut. Nu ska sörpla på en kopp kaffe till i min mörklagda lägenhet.

Okej, det är inte morgon längre och jag har varit uppe läääänge, men jag ville bara säga att jag också tillhör soffsovarklubben. Har sovit på soffan i två veckor nu pga OS-sändningar nattetid. (t+)

Soffor SKA väljas baserat på hur sköna de är att LIGGA i

Jessie: Du har _nästan_ rätt... Soffor (möbler i största allmänhet) ska väljas efter hur snygga de är, sen kommer sovmöjligheten och sist hur sköna de är att sitta i... 😉

Ja, jag håller med er båda två. Först av allt måste den vara snygg, men om den inte är skön att ligga i får jag leta vidare till nästa snygga soffa.

Ni pratar väl om "soffor" nu va? Min fantasi får upp helt andra bilder.