Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 15:47Haha, ja jag pratar bara om soffor, kan inte prata för de andra dock 😉
Haha, ja jag pratar bara om soffor, kan inte prata för de andra dock 😉
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 16:06Jag pratar också om soffor. Sen kan soffor vara en metafor i din fantasi Bruse, men det kan inte jag svara för... 😀
Jag pratar också om soffor. Sen kan soffor vara en metafor i din fantasi Bruse, men det kan inte jag svara för... 😀
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2010, 16:39Det finns mycket metaforer i min fantasi.
Det finns mycket metaforer i min fantasi.
Quote from Rasmus Olsson on 1 March 2010, 05:55Godmorgon... eller godnatt. Kunde inte sova mer, vaknade för två timmar sen (#)
Godmorgon... eller godnatt. Kunde inte sova mer, vaknade för två timmar sen (#)
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 06:36Godmorgon!
När Bruse var grinig över att vara vaken var jag redan på väg till jobbet! (t+)
Godmorgon!
När Bruse var grinig över att vara vaken var jag redan på väg till jobbet! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 07:01Godmorgon. Den här är _inte_ dedikerad till någon:
http://open.spotify.com/track/3NLTgRJ9AdiFixo8Ylyf5T
Godmorgon. Den här är _inte_ dedikerad till någon:
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 08:39Jag sympatiserar Bruse, jag tror jag sovit kanske två timmar i natt. Stans värsta jävla huvudvärk, jag som i princip aldrig! har huvudvärk. Idag är jag hemma från jobbet, nu ska jag äta lite frukost och sen hoppas jag att jag får sova några timmar till.
Jag sympatiserar Bruse, jag tror jag sovit kanske två timmar i natt. Stans värsta jävla huvudvärk, jag som i princip aldrig! har huvudvärk. Idag är jag hemma från jobbet, nu ska jag äta lite frukost och sen hoppas jag att jag får sova några timmar till.
Quote from Rasmus Olsson on 1 March 2010, 08:44Camilla, är det nåt som går?
Camilla, är det nåt som går?
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 08:52I så fall har ni smittat mig med. Stans huvudvärk och omöjligt att sova fastän man är klippt slut.
I så fall har ni smittat mig med. Stans huvudvärk och omöjligt att sova fastän man är klippt slut.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 08:56Gomorron Sverige, plingelingeling... Ingen huvudvärk här i alla fall, utan ovanligt utvilad såhär i början av veckan. Däremot skitväder och så har jag lunchpåsen full av currysås eftersom min burk inte pallade med en lämning på dagis. Men just nu känns de
Gomorron Sverige, plingelingeling... Ingen huvudvärk här i alla fall, utan ovanligt utvilad såhär i början av veckan. Däremot skitväder och så har jag lunchpåsen full av currysås eftersom min burk inte pallade med en lämning på dagis. Men just nu känns de