Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

gooood morgon,
allmän varning för vad DJn har laddat med nu på morgonen... jag vet inte vad som hände men...
spotify:track:3bkCPJY8k9jzKp3d3XXDwK

ooo, justdet, Spotify, nu glider man på en räkmacka 😀
Tackar Mats 🙂

Hahahaha, banken; din väntetid beräknas till mindre än 15 min. Din plats i kön är nr 187.

Om du kopierar en http-url istället för en spotify-länk kan vi klicka på den håkan.

Morrn.

Huvudvärk även här, men det har jag haft hela helgen... Jag som nästan aldrig har det (förutom nu då). Själv blir jag hemma idag, stod inte riktigt ut med tanken på huvudvärk, förkylning, svettningar, nysningar OCH ta hand om de fina barnen på job

Hmm, jag tror att jag har fått konkurrens om vem som kan spamma trådar med, ska vi säga, lite mindre mainstream låtar? :D(t+)

Ja, det kanske var lika bra att man inte kunde klicka på den... 🙂

wohooo, dansbandskungen är på humör i dag. Jag är djupt imponerad av att "Black Jack" lyckas göra dansband av swingersscenen;

förra låten, som dök upp i huvudet på blåbuss 4 på väg över Västerbron. Vet

God morgon eller ja.. Inte längre dock snart dax för lunch. Första dagen på praktiken skall ha snart ha första lektionen, wiiie så mycket fjärilar i min mage:-)

Vilket manfall, jag får det till fyra trötta smärtande singlar. Vad gjorde vi igår egentligen?

Ja, vi var sannerligen en sorglig samling idag. Men min huvudvärk är borta nu, så jag är glad igen 🙂