Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:30gooood morgon,
allmän varning för vad DJn har laddat med nu på morgonen... jag vet inte vad som hände men...
spotify:track:3bkCPJY8k9jzKp3d3XXDwKooo, justdet, Spotify, nu glider man på en räkmacka 😀
Tackar Mats 🙂
gooood morgon,
allmän varning för vad DJn har laddat med nu på morgonen... jag vet inte vad som hände men...
spotify:track:3bkCPJY8k9jzKp3d3XXDwK
ooo, justdet, Spotify, nu glider man på en räkmacka 😀
Tackar Mats 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:31Hahahaha, banken; din väntetid beräknas till mindre än 15 min. Din plats i kön är nr 187.
Hahahaha, banken; din väntetid beräknas till mindre än 15 min. Din plats i kön är nr 187.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:33Om du kopierar en http-url istället för en spotify-länk kan vi klicka på den håkan.
Om du kopierar en http-url istället för en spotify-länk kan vi klicka på den håkan.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:38Morrn.
Huvudvärk även här, men det har jag haft hela helgen... Jag som nästan aldrig har det (förutom nu då). Själv blir jag hemma idag, stod inte riktigt ut med tanken på huvudvärk, förkylning, svettningar, nysningar OCH ta hand om de fina barnen på job
Morrn.
Huvudvärk även här, men det har jag haft hela helgen... Jag som nästan aldrig har det (förutom nu då). Själv blir jag hemma idag, stod inte riktigt ut med tanken på huvudvärk, förkylning, svettningar, nysningar OCH ta hand om de fina barnen på job
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:40Hmm, jag tror att jag har fått konkurrens om vem som kan spamma trådar med, ska vi säga, lite mindre mainstream låtar? :D(t+)
Hmm, jag tror att jag har fått konkurrens om vem som kan spamma trådar med, ska vi säga, lite mindre mainstream låtar? :D(t+)
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:44Ja, det kanske var lika bra att man inte kunde klicka på den... 🙂
Ja, det kanske var lika bra att man inte kunde klicka på den... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:47wohooo, dansbandskungen är på humör i dag. Jag är djupt imponerad av att "Black Jack" lyckas göra dansband av swingersscenen;
http://open.spotify.com/track/5g3rBFaLELoTc0l7vz5Am1förra låten, som dök upp i huvudet på blåbuss 4 på väg över Västerbron. Vet
wohooo, dansbandskungen är på humör i dag. Jag är djupt imponerad av att "Black Jack" lyckas göra dansband av swingersscenen;
förra låten, som dök upp i huvudet på blåbuss 4 på väg över Västerbron. Vet
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:51God morgon eller ja.. Inte längre dock snart dax för lunch. Första dagen på praktiken skall ha snart ha första lektionen, wiiie så mycket fjärilar i min mage:-)
God morgon eller ja.. Inte längre dock snart dax för lunch. Första dagen på praktiken skall ha snart ha första lektionen, wiiie så mycket fjärilar i min mage:-)
Quote from Rasmus Olsson on 1 March 2010, 10:54Vilket manfall, jag får det till fyra trötta smärtande singlar. Vad gjorde vi igår egentligen?
Vilket manfall, jag får det till fyra trötta smärtande singlar. Vad gjorde vi igår egentligen?
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:57Ja, vi var sannerligen en sorglig samling idag. Men min huvudvärk är borta nu, så jag är glad igen 🙂
Ja, vi var sannerligen en sorglig samling idag. Men min huvudvärk är borta nu, så jag är glad igen 🙂