Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

app-app-app, jag känner mig inte ett dugg sorglig i dag, jag mår toppen trots min brända arm och att jag somnade sent och inte sov särskilt bra. Det lär komma tillbaka och bita mig i gumpen efter lunch nån gång men just nu mår jag toppen. Simmade 2 km i m

Ja nu mår jag också toppen, lite softande och lite musik gjorde susen för både huvudvärk och trötthet. Enda nackdelen är väl att det är vilodag idag, får se hur jag ska klara mig utan min endorfinfix. Men åter igen, massagen kommer nog väga upp för det. :

Emelie: Trodde du fick igenom semestervecka den här veckan och att du nu var på Kanarieöarna eller västindien... Minst 😉

Nä, det vet jag ju, men jag tänkte att du kanske mot förmodan var vaken så du kunde ta upp det när hon (om hon) nu behagade att klampa in i ditt gästrum 😉

Godmorgon kamrater!

Ska bli spännande att cykla ida, med tanke på att det töat några dagar och de har _inte_ plogat bort slasket som nu frusit...

God morgon!

Jag hoppas på några fina dagar med sol som äter på snön.

Godmorgon!
Idag hoppas jag att det är plogat till mitt stall så att hovslagaren (som inte tog sig fram igår i all den hopdrivna snön) kan komma till min häst.
Funkar det så är det en bra dag! 🙂

God morgon god morgon. Hoppas att dagen blir bra, skall se om jag hittar en ny kärra och ev båge 🙂

Funbeat har just blivit en stor jävla skithög till sida pga det här jävla fråge formuläret dom dyker upp så fort man klickar på sida, Har ju redan besvar

Jag tror att den baserar sig på en kaka så att man får upp den en gång per webbläsare (eller mer om man tömmer kakor), istället för per användare.

det är möjligt att det är så fredrik. På denna burken så laddar aldrig fönstret klart så att jag kan får gjort skiten här också