Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Goood morning sweden!

Känner mig än så länge ofärskämt nöjd, ingen aning om varför.
Lite vemodigt att lämna ifrån sig sin kära kärra idag, men men

Hahaha Lucas, jag läste kära... med ett R.... ;~)

Så nu är det mitt fel, menar du Elin?!

Det är nog ingens fel hoppas jag. 😀 Huvudvärken blev lite bättre med frukost i magen och jag har ju fördelen av att inte ha något alls jag behöver göra idag så jag kan gott sova lite på soffan sedan.

Eller något att göra har jag ju visst. Min massage klockan fyra som jag inte kommer missa för allt i världen. En hel timmes smärtblandad och underbar kroppskontakt för stela mig. 😀

God morrgon...
Varför ska det snö för ?
Är så less på detta nu var är solen ?
Ja ja nu har man gnällt lite så kanse det blir bättre.

God morgon i slaskblasket.

Åh, vad avis jag blir Elin. En massage idag hade suttit som en smäck. Men nu är huvudvärken nästan borta i alla fall, fortfarande stel i nackpartiet men om inte förr försvinner det väl när jag tränar ikväll.

God morgon på er! Även jag har vaknat med huvudvärk, men det är ingen större ovanlighet... 🙂 Idag har jag ingen musik till er tyvärr, varken från mig eller från miss Dj. Men ni klarar er nog ändå... 😉

Ha en bra dag!

Oj vad det hörs ända hit Sessan.

Host host, godmorgn. snörvel snörvel. Ja, men ni vet hur det är när man inte fått träna på flera veckor. Host host. Det är ju så typiskt att man blir jätteförkyld när man äntligen ska få börja träna efter skada. Host host.

Fräääs