Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 08:19Godmorgon förresten. Hoppas jag.
Godmorgon förresten. Hoppas jag.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 09:11Morrn...
Vaknade 7.15 och har legat och läst sedan dess (Hypnotisören, skitspännande!). Nu har jag ätit gröt och lagt mig tillrätta i soffan! Solen skiner utanför och jag undrar vad jag ska hitta på idag. Känner mig mer förkyld idag än igår, jag som trodd
Morrn...
Vaknade 7.15 och har legat och läst sedan dess (Hypnotisören, skitspännande!). Nu har jag ätit gröt och lagt mig tillrätta i soffan! Solen skiner utanför och jag undrar vad jag ska hitta på idag. Känner mig mer förkyld idag än igår, jag som trodd
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 09:31gooood morgon,
då var det tisdag och jag har kikat lite på hantlarna på gymmet, klämt i mig en talrik youghurt&müsli och sitter på jobbet.och plötsligt, plopp, så dök han opp.
Michael Bublé.
Vet inte om det är ett coolt namn men det är lite kul att s
gooood morgon,
då var det tisdag och jag har kikat lite på hantlarna på gymmet, klämt i mig en talrik youghurt&müsli och sitter på jobbet.
och plötsligt, plopp, så dök han opp.
Michael Bublé.
Vet inte om det är ett coolt namn men det är lite kul att s
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 09:37*ler* Du är rolig du Håkan 😀 efternamnet är inte så värst maskulint, eller hur? Påminner mer om balett 😉 (H)
*ler* Du är rolig du Håkan 😀 efternamnet är inte så värst maskulint, eller hur? Påminner mer om balett 😉 (H)
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 09:43aaa, du har rätt Sofie, det är nått sånt där steg i rosa tyllkjoll eller tajts som killarna använder så det ser ut som att de har en påse hasselnötter i grenen.
Fysiskt helt omöjligt egentligen men de har tränat sen de var 2 och då funkar det...typ ..
aaa, du har rätt Sofie, det är nått sånt där steg i rosa tyllkjoll eller tajts som killarna använder så det ser ut som att de har en påse hasselnötter i grenen.
Fysiskt helt omöjligt egentligen men de har tränat sen de var 2 och då funkar det...
typ ..
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 09:47Morgon var det ja... Av nagon anledning vaknade jag bara 15 min efter veckarklockan skulle ha ringt. Har en svag aning om att jag stangde av den 5 min innan ringning, eftersom jag "adna" var vaken...
Frukost idag blev kaffe. JAG, KAFFE?! till frukost?? N
Morgon var det ja... Av nagon anledning vaknade jag bara 15 min efter veckarklockan skulle ha ringt. Har en svag aning om att jag stangde av den 5 min innan ringning, eftersom jag "adna" var vaken...
Frukost idag blev kaffe. JAG, KAFFE?! till frukost?? N
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 09:56Jösses, här är en till som sovit som en kratta. Låg vaken några timmar runt två till fyra eller så. Självklart har man huvudvärk idag också men den ger sig nog efter lite vattendrickande.
Det ser ut att vara ett alldeles underbart och soligt väder här oc
Jösses, här är en till som sovit som en kratta. Låg vaken några timmar runt två till fyra eller så. Självklart har man huvudvärk idag också men den ger sig nog efter lite vattendrickande.
Det ser ut att vara ett alldeles underbart och soligt väder här oc
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 10:00*gäsp*
Sicken skitsömn, brukar sova som ett barn men just inatt såv jag riktigt illa... måste vara för att allt legot är sorterat. kanske är ett onaturligt tillstånd 🙂
*gäsp*
Sicken skitsömn, brukar sova som ett barn men just inatt såv jag riktigt illa... måste vara för att allt legot är sorterat. kanske är ett onaturligt tillstånd 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 2 March 2010, 10:09Det ekade lite när han pratade och efter ett tag sa han "jag ska bara sanera här, kan jag ringa dig sen"? Hade ringt en underleverantör och skulle be om en ormstyrning av en utskfritskö... han satt å sket!
Vad jag garvade!
Det ekade lite när han pratade och efter ett tag sa han "jag ska bara sanera här, kan jag ringa dig sen"? Hade ringt en underleverantör och skulle be om en ormstyrning av en utskfritskö... han satt å sket!
Vad jag garvade!
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 10:53Nu gick morgonen från att vara sådär till att bli fullfjädrat kass... effla krockmongot till rörmockare börjar med att ta fram den största slagborrmaskin han hittar och slår sönder en platta i mitt nysatta kakel... o han är inte färdig så det kan bli fler
Nu gick morgonen från att vara sådär till att bli fullfjädrat kass... effla krockmongot till rörmockare börjar med att ta fram den största slagborrmaskin han hittar och slår sönder en platta i mitt nysatta kakel... o han är inte färdig så det kan bli fler