Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 08:38God morgon,
Idag låg jag bakom SAD521 nästan hela vägen till jobbet. 🙁 Ja, ja, gud - du behöver inte skriva mig på näsan. Men, sen när jag var nästan framme kom LOL439 och körde om. Jag väljer att inte tolka det som att du hånskrattar, utan som att dag
God morgon,
Idag låg jag bakom SAD521 nästan hela vägen till jobbet. 🙁 Ja, ja, gud - du behöver inte skriva mig på näsan. Men, sen när jag var nästan framme kom LOL439 och körde om. Jag väljer att inte tolka det som att du hånskrattar, utan som att dag
Quote from Fredric Lagerström on 26 February 2010, 08:56God morgon.
Ha ha ha Emelie 😀 Jag fick mej ett gott skratt här iaf.
+ att det är fika om en stund!
God morgon.
Ha ha ha Emelie 😀 Jag fick mej ett gott skratt här iaf.
+ att det är fika om en stund!
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 09:05God morgon!
Jobbar inte folk på fredagar? Gick blixtsnabbt att rulla till jobbet genom all modd.
God morgon!
Jobbar inte folk på fredagar? Gick blixtsnabbt att rulla till jobbet genom all modd.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 09:44God morgon! Jag kan glatt meddela alla er som antingen hatar eller älskar snö att här i Malmö smälter det undan rätt bra faktiskt! Mestadels barmark nu... (H:) Skapliga vårkänslor på gång, nu saknas det bara lite bar hud också... 😉
Så inspirerad av det
God morgon! Jag kan glatt meddela alla er som antingen hatar eller älskar snö att här i Malmö smälter det undan rätt bra faktiskt! Mestadels barmark nu... (H:) Skapliga vårkänslor på gång, nu saknas det bara lite bar hud också... 😉
Så inspirerad av det
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 09:52God morgon! Jag har startat dagen med ett underbart yogapass, den senaste veckans sprudlande vårkänslor höll på att leda till en emotionell kollaps när instruktören under avslappningen gick runt och masserade lite på en. Tror jag är i enormt stort behov a
God morgon! Jag har startat dagen med ett underbart yogapass, den senaste veckans sprudlande vårkänslor höll på att leda till en emotionell kollaps när instruktören under avslappningen gick runt och masserade lite på en. Tror jag är i enormt stort behov a
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 09:57Elin, då får du väl göra nåt åt saken. Ska väl inte vara så svårt för en tjej att få lite närkontakt av tredje graden.
Elin, då får du väl göra nåt åt saken. Ska väl inte vara så svårt för en tjej att få lite närkontakt av tredje graden.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 09:58Nej...jag får väl se vad jag kan hitta på. 😀
Nej...jag får väl se vad jag kan hitta på. 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:16Yes, idag blir det biltvätt när jag kommer från jobbet. Även om det kan tyckas vara det mest korkade man kan göra nu när slaskhelvetet sätter igång, men jag bara måste få bort vinterns samlade skit från bilen. Perfekt att göra när det är nästan plusgrader
Yes, idag blir det biltvätt när jag kommer från jobbet. Även om det kan tyckas vara det mest korkade man kan göra nu när slaskhelvetet sätter igång, men jag bara måste få bort vinterns samlade skit från bilen. Perfekt att göra när det är nästan plusgrader
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:16Och ja sorry Bruse, jag må älska min nya cykel men jag är också madly in love i bilkörning 😉
Och ja sorry Bruse, jag må älska min nya cykel men jag är också madly in love i bilkörning 😉
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:20God morgon 🙂 Har varit ute en liten joggingtur. Det smälter! +3,4 och snön smälter! 🙂 Har dessutom fått sova inatt eftersom lille kissen var hos veterinären igår. Vilken underbar dag! Ska till jobbet snart, Härligt att arbeta!
God morgon 🙂 Har varit ute en liten joggingtur. Det smälter! +3,4 och snön smälter! 🙂 Har dessutom fått sova inatt eftersom lille kissen var hos veterinären igår. Vilken underbar dag! Ska till jobbet snart, Härligt att arbeta!