Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 08:10Carina, ha det så bra när du rullar dig på den isbelagda marken efter bastun..
Carina, ha det så bra när du rullar dig på den isbelagda marken efter bastun..
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 08:12Hjärtat vi har s-n-ö, nyfallen till o med, där jag har mina bomärken. Jajamensan. Nirvana. Nu är det snö ända fram till mars. Yippie!!!!
Hjärtat vi har s-n-ö, nyfallen till o med, där jag har mina bomärken. Jajamensan. Nirvana. Nu är det snö ända fram till mars. Yippie!!!!
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 08:23Håll dig på benen.
Håll dig på benen.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 08:30Godmorgon alla glada singlar denna underbara morgon (det är snö ute (t+))!
Godmorgon alla glada singlar denna underbara morgon (det är snö ute (t+))!
Quote from Jan Lundquist on 5 February 2009, 12:37Vad härligt med snö! Hoppas det kommer mer medan det FortFarande är Vinter. När våren kommer framåt mars-april vill vi gärna ha sol och värme 🙂
Vad härligt med snö! Hoppas det kommer mer medan det FortFarande är Vinter. När våren kommer framåt mars-april vill vi gärna ha sol och värme 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 07:55Morn på er alla tjuvsovare 😉
Här vräker snön (fortfarande) ner och jag fick anordna en smärre arkeologisk utgrävning av bilen när jag skulle iväg till jobbet imorse. Men vad gör det.. det snöar juh 😀
Morn på er alla tjuvsovare 😉
Här vräker snön (fortfarande) ner och jag fick anordna en smärre arkeologisk utgrävning av bilen när jag skulle iväg till jobbet imorse. Men vad gör det.. det snöar juh 😀
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 07:57Snö här å, dock inte så mycket. Fördelen är att man slipper så all is på marken och kanske blir det så pass att det blir mjukt att kuta på i skogen.
I dag blir det inomhuscykling.
Snö här å, dock inte så mycket. Fördelen är att man slipper så all is på marken och kanske blir det så pass att det blir mjukt att kuta på i skogen.
I dag blir det inomhuscykling.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 08:18Vräker ner snö här också! Riktigt gött! 😀 Ska nog ta med mig broddarna till promenaden idag.
Vem bjuder på frukost?
Vräker ner snö här också! Riktigt gött! 😀 Ska nog ta med mig broddarna till promenaden idag.
Vem bjuder på frukost?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 08:20Morrn allihopa. Fick sonen redan nu på morgonen, det var en välkommen överraskning!
Morrn allihopa. Fick sonen redan nu på morgonen, det var en välkommen överraskning!
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 09:16Peter, har du varit gravid länge?
Peter, har du varit gravid länge?