Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 09:29Godmorgon! Två dubbla espresso ska intas sen är det innebandymatch.
Det Helena, var inte så svårt att förstå va? 😉
Godmorgon! Två dubbla espresso ska intas sen är det innebandymatch.
Det Helena, var inte så svårt att förstå va? 😉
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 09:49Näe, espresso är väl något som man gör snabbt och bandy har väl med kasetter att göra?
Näe, espresso är väl något som man gör snabbt och bandy har väl med kasetter att göra?
Quote from Jan Lundquist on 1 February 2009, 11:55God morgon. Min dag startade med att bli golvad i boxningsringen. Det var fantastiska artiklar i dagens SvD om Ingo. Därefter kom ett reportage om barnhemsbarnen från Caucescos Rumänien. Sen kom det en ickenyhet som presenterades som en nyhet. Att mindre
God morgon. Min dag startade med att bli golvad i boxningsringen. Det var fantastiska artiklar i dagens SvD om Ingo. Därefter kom ett reportage om barnhemsbarnen från Caucescos Rumänien. Sen kom det en ickenyhet som presenterades som en nyhet. Att mindre
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 12:50Vilket antiklimax det blev... När jag skulle gå in på planen så hugger det till i ryggen. Så det var bara lägga ner för dagen och bli bollkalle typ... 🙁
Och inte nog med det så spelade vi uselt och förlorade matchen med uddamålet.
Nu får det bli en fo
Vilket antiklimax det blev... När jag skulle gå in på planen så hugger det till i ryggen. Så det var bara lägga ner för dagen och bli bollkalle typ... 🙁
Och inte nog med det så spelade vi uselt och förlorade matchen med uddamålet.
Nu får det bli en fo
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 06:52Halloj i ottan.
Vilken underbar morgon 😀
Halloj i ottan.
Vilken underbar morgon 😀
Quote from Lotta Lindström on 3 February 2009, 08:52Åh, vad glad jag blir att läsa såna inlägg (H:)
Åh, vad glad jag blir att läsa såna inlägg (H:)
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 12:03God morgon! 😀 Bättre sent än aldrig...
Hmm vakna med huvudvärk 🙁
God morgon! 😀 Bättre sent än aldrig...
Hmm vakna med huvudvärk 🙁
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 08:14Godmorgon - min sista morgonrapport i singeltråden. Måste utträda ur denna grupp då jag inte är singel längre. Får kolla hur jag ska ta bort mig från gruppen...
Morgonen starta med streakrunning kl 06.00 och sen iväg med frukosten i väskan o käka den på
Godmorgon - min sista morgonrapport i singeltråden. Måste utträda ur denna grupp då jag inte är singel längre. Får kolla hur jag ska ta bort mig från gruppen...
Morgonen starta med streakrunning kl 06.00 och sen iväg med frukosten i väskan o käka den på
Quote from Jan Lundquist on 4 February 2009, 09:26Det låter som en underbar start på dagen. Ha det så trevligt på "andra sidan" (L)
Det låter som en underbar start på dagen. Ha det så trevligt på "andra sidan" (L)
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 09:31Grattis Ta detta rätt men jag hoppas du slipper komma tillbaka:-)
Grattis Ta detta rätt men jag hoppas du slipper komma tillbaka:-)