Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Men har du inte märkt att ljuset har förändrats senaste veckan när man går hem från jobbet? Det är ett annat ljus, det känns som våren börjar spritta i benen.

Nej här finns inga vårkänslor,en halmeter med snö minst och solen som skiner från en klarblå himmel och just nu -8 grader är precis vad jag har utanför mitt fönster.SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ underbart:D(H) synd bara att jag skall börja jobba om en timme,ingen skidåknin

god morgon
tänkte hålla mig lugn tills dess att jag verkligen bidde först:-)
så nu ska bara frullen ner sedan blir det låååång cykling.....götti gött gött

Morrn.

Ha en trevlig tur.

Godmorgon! 🙂
Frullen är redan i magen (havregrynsgröt)
Nu väntar gymet med lite styrketräning och spinning 🙂
Hmmm, snö i luften idag - blir till att klä sig varmt brrrrr.
Jag som går och väntar på våren (H)

Morrn!

Väntar på både kaffe å gröt. Sen sak jag ut å leka med min nya kamera, prova blivande cykel till VR och hämta ut ett hjul som fått nya lager.

Morrn allihopa! har varit uppe några timmar redan, men inte fått i mig vare sig kaffe eller något annat. Ska tag i det nu. Jag har svarat alla som hade hörsammat mitt blogginlägg igår.

Ska på en mattutbildning idag, och nån träning lär det väl inte bli h

God Morgon!

Har tagit tag i disken, allt utom glasen från gårdagens bartömmarmiddag är klart. Förstår inte hur det kan bli så många glas på 6 personer!

Peter, vad är Mattutbildning?

Det är helt enkelt vad man kan göra på en matta inom gymnastiken.

kullerbyttor, hjula, rondat osv.

Vi får lära oss olika förövningar som gör det lättare att komma till målet.

God morgon eller rättare förmiddag. Har varit uppe några timmar och hunnit med både frukost (havregrynsgröt, macka o kaffe) och hunnit springa första rundan idag. Nu väntar rengöring av hemmet sedan lite styrketräning och cykling innan de blir party ikväl