Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2009, 07:34God morgon.
Jag ska bli bra.
Jag ska börja motionera
annars är man väl snart helt slut.
God morgon.
Jag ska bli bra.
Jag ska börja motionera
annars är man väl snart helt slut.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 08:21Bli bra på eller från vad?
Bli bra på eller från vad?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 09:39God morgon,
bara 22 minuter kvar!
EDIT: tekniska problem så nu är det 20 minuter kvar...
God morgon,
bara 22 minuter kvar!
EDIT: tekniska problem så nu är det 20 minuter kvar...
Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2009, 13:30Det var bara en den här gamla Ugglalåten som poppade upp i skallen imorse.
Det är ju måndag och man ska ju vara positiv.
Veva, veva positiv.För tillfället är jag vid god vigör.
Tack!
Det var bara en den här gamla Ugglalåten som poppade upp i skallen imorse.
Det är ju måndag och man ska ju vara positiv.
Veva, veva positiv.
För tillfället är jag vid god vigör.
Tack!
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 14:26Bättre än Påvel Ramel då iaf....det är mååååndag morgon o mitt huvud känns så tungt 😉
Bättre än Påvel Ramel då iaf....det är mååååndag morgon o mitt huvud känns så tungt 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 05:34Ny morgon och idag är jag uppe med tuppen 🙂
Ska vara tidigt på sjukhuset och lämna blod (L)
Ny morgon och idag är jag uppe med tuppen 🙂
Ska vara tidigt på sjukhuset och lämna blod (L)
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 07:58Otroligt god o skön morgon. Känner mig utvilad och vakna innan klockan ringde. Känner mig riktigt nöjd med att jag kommit igång ordentligt med min träning och hittat min idealträning och det oxå visar sig på vågen.
Ser fram emot kvällen då jag ska ut o s
Otroligt god o skön morgon. Känner mig utvilad och vakna innan klockan ringde. Känner mig riktigt nöjd med att jag kommit igång ordentligt med min träning och hittat min idealträning och det oxå visar sig på vågen.
Ser fram emot kvällen då jag ska ut o s
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 08:04Morrn morrn!
Sov nog 3 timmar i natt tror jag, men kanske inte så konstigt när jag vaknade vid 18-tiden igår efter en härlig session av vinterkräksjukan natten innan!
Nu sitter jag och har ont i hela kroppen för att jag har legat ner för länge, härliga
Morrn morrn!
Sov nog 3 timmar i natt tror jag, men kanske inte så konstigt när jag vaknade vid 18-tiden igår efter en härlig session av vinterkräksjukan natten innan!
Nu sitter jag och har ont i hela kroppen för att jag har legat ner för länge, härliga
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 08:58Denna morgon vill jag bara säga en sak: Norrmänn är galna!
Denna morgon vill jag bara säga en sak: Norrmänn är galna!
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 08:44Godmorgon, godmorgon tralallaala (sjunger på den gammla slag dängan som jag varken kan text eller namn på). Ha en underbardag!
Godmorgon, godmorgon tralallaala (sjunger på den gammla slag dängan som jag varken kan text eller namn på). Ha en underbardag!