Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 07:58God morgon alles! Då var det fredag, hur känns det?
God morgon alles! Då var det fredag, hur känns det?
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2009, 08:02Trött... spelade boule igår, det var jobbigt... hade hellre bolat 🙂
Trött... spelade boule igår, det var jobbigt... hade hellre bolat 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 08:40Huvva....
Bakiz. Tulla på bubblet igår.
En god tanke då, men inte nu.
Jag var tvungen att fira en mycket fin herre på hanses bemärkelsedag.
Huvva....
Bakiz. Tulla på bubblet igår.
En god tanke då, men inte nu.
Jag var tvungen att fira en mycket fin herre på hanses bemärkelsedag.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 10:08Grattis Frippis!
Grattis Frippis!
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 10:19😉
(L)
😉
(L)
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 10:50😉
(L)
(H:)
(L) (L)Whoops got carried away there...
😉
(L)
(H:)
(L) (L)
Whoops got carried away there...
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2009, 10:54Oj, här glöder det!
Oj, här glöder det!
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 11:26God Morgon.....fast egentligen är det väl inte morgon.....!?! Har hunnit både till och hem från jobbet men jobbar vidare hemma men behöver en liten paus så tänkte titta in på min "nyfunna träningssida".
Ha en underbar vinter (?) dag!
😀
God Morgon.....fast egentligen är det väl inte morgon.....!?! Har hunnit både till och hem från jobbet men jobbar vidare hemma men behöver en liten paus så tänkte titta in på min "nyfunna träningssida".
Ha en underbar vinter (?) dag!
😀
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2009, 11:57Vinterdag och vinterdag, en halv meter snö hade inte skadat.
Vinterdag och vinterdag, en halv meter snö hade inte skadat.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 12:08Tja.....det känns INTE som sommar 😉 trots att jag GÄRNA skulle vilja försöka inbilla mig att det är det (H)
Tja.....det känns INTE som sommar 😉 trots att jag GÄRNA skulle vilja försöka inbilla mig att det är det (H)