Quote from Charlotte Skoglund on 31 January 2009, 15:48så där ja då var jag hemma med ursega ben 21mil blev det lite drygt från linköping ner till ringarum på goa småvägar tillvaldermarsvik för kaffe o vidare till rimforsa för kabab o sedan tokbackarna vid törnevik innan jag landade helt slut hemma...
nu blir
så där ja då var jag hemma med ursega ben 21mil blev det lite drygt från linköping ner till ringarum på goa småvägar tillvaldermarsvik för kaffe o vidare till rimforsa för kabab o sedan tokbackarna vid törnevik innan jag landade helt slut hemma...
nu blir
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 16:35Bra jobbat Kalle! (t+)
Bra jobbat Kalle! (t+)
Quote from Charlotte Skoglund on 31 January 2009, 22:37tackar tackar.... just nu tokslut i skallen
men nöjd o glad en toppen konsert med anna t. & som förband(kvinna) var nina kinert & det hade jag inte en aning om (H:)
fan vilken underbar dag nu blir det kojjen
tackar tackar.... just nu tokslut i skallen
men nöjd o glad en toppen konsert med anna t. & som förband(kvinna) var nina kinert & det hade jag inte en aning om (H:)
fan vilken underbar dag nu blir det kojjen
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 05:31Go mööra på er allesammen...
Sicken skön morgon. 😀
Tror det blir lite gröt å sen sova lite mera. 😉
Go mööra på er allesammen...
Sicken skön morgon. 😀
Tror det blir lite gröt å sen sova lite mera. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 1 February 2009, 08:04Morrn!
Väntar på gröten, snart ska det ut å cyklas i skogen.
Morrn!
Väntar på gröten, snart ska det ut å cyklas i skogen.
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 08:44Good Morgon!
Nu blir det fil med myssli, samt kaffe. Träningsmässigt blir det spinningidag. Skulle vilja springa, men det är isgator i Sollentuna. När ska de försvinna?
Good Morgon!
Nu blir det fil med myssli, samt kaffe. Träningsmässigt blir det spinningidag. Skulle vilja springa, men det är isgator i Sollentuna. När ska de försvinna?
Quote from Rasmus Olsson on 1 February 2009, 09:03Om två veckor. Rullgruset ligger kvar till midsommar.
Om två veckor. Rullgruset ligger kvar till midsommar.
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 09:08Det är ett stort problem med gruset, livsfarligt att cykla större delen av våren. Gruset är ju värre än is att cykla på...
Det är ett stort problem med gruset, livsfarligt att cykla större delen av våren. Gruset är ju värre än is att cykla på...
Quote from Rasmus Olsson on 1 February 2009, 09:18Ja, dubbdäck hjälper inte mot rullgrus.
Konstiga är att det är sandat på cykelbanorna där det inte gör nån nytta, men inte på trottoarerna där de gör nytta!
Ja, dubbdäck hjälper inte mot rullgrus.
Konstiga är att det är sandat på cykelbanorna där det inte gör nån nytta, men inte på trottoarerna där de gör nytta!
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 09:22Är nog lättare att sanda på cykelvägar än trottoarer...
Är nog lättare att sanda på cykelvägar än trottoarer...