Quote from Rasmus Olsson on 18 January 2009, 08:00Godmorgon. Blir en intresant dag. Sov tre timmar igår och 6 idag. Fattas alltså en natts sömn. Så går det när man slarvar.
Godmorgon. Blir en intresant dag. Sov tre timmar igår och 6 idag. Fattas alltså en natts sömn. Så går det när man slarvar.
Quote from Rasmus Olsson on 19 January 2009, 08:04God morgon, bara jag som skriver här?
Fortfarande i chocktillstånd, men med lite Lutheranskt arbete ska det bli fason på det här med.
God morgon, bara jag som skriver här?
Fortfarande i chocktillstånd, men med lite Lutheranskt arbete ska det bli fason på det här med.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 09:14Äh, har fullt upp med att snooza väckarklocka och sen inse att jag stängt av den och vaknat alldeles för sent för att ha tid att skriva här när det fortfarande är morgon. :-/
Äh, har fullt upp med att snooza väckarklocka och sen inse att jag stängt av den och vaknat alldeles för sent för att ha tid att skriva här när det fortfarande är morgon. :-/
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 12:26God middag!
Vilken underbar morgon med nysnö och allt. Åkte till skidspåren för att köra ett par mil (t+) men när jag kom dit så var det inte spårat än och snön fastnade under mina skidor så det känndes man hade skridskor och inte skidor på sig.:-(
Ska p
God middag!
Vilken underbar morgon med nysnö och allt. Åkte till skidspåren för att köra ett par mil (t+) men när jag kom dit så var det inte spårat än och snön fastnade under mina skidor så det känndes man hade skridskor och inte skidor på sig.:-(
Ska p
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 07:57Godmorgon!!!
Verkar lite dött i den här tråden tycker jag.
Var har alla morgonpigga tagit vägen?Idag börjar jag plugga igen efter juluppehållet. Blir en heldag på högskolan.
Ämnet = HälsopedagogikUpp och hoppa med er nu .......:-)
Godmorgon!!!
Verkar lite dött i den här tråden tycker jag.
Var har alla morgonpigga tagit vägen?
Idag börjar jag plugga igen efter juluppehållet. Blir en heldag på högskolan.
Ämnet = Hälsopedagogik
Upp och hoppa med er nu .......:-)
Quote from Rasmus Olsson on 24 January 2009, 07:59Har redan hoppat upp, sitter å läser inlägg, smuttar latte och pillar på min nya leksak. Hade tänkt ut å cykla idag, men det spöar ner.
Har redan hoppat upp, sitter å läser inlägg, smuttar latte och pillar på min nya leksak. Hade tänkt ut å cykla idag, men det spöar ner.
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 08:02Godmorgon Bruse - tänkte väl att du var vaken.
Låter intressant med den nya leksaken - vad kan det vara tro - vänta...jag gissar på att det är en ny dator .....
Rätt ????
Godmorgon Bruse - tänkte väl att du var vaken.
Låter intressant med den nya leksaken - vad kan det vara tro - vänta...jag gissar på att det är en ny dator .....
Rätt ????
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 08:26Käkade just andrafrukosten. Snart blir det promenad till gymmet för knärehab, överkroppspass samt förhoppningsvis en kvart på löpbandet.
Har nu på morgonen suttit med en alfaversion av kommande (april 2009) Ubuntu (operativsystem), X strejker just nu.
Käkade just andrafrukosten. Snart blir det promenad till gymmet för knärehab, överkroppspass samt förhoppningsvis en kvart på löpbandet.
Har nu på morgonen suttit med en alfaversion av kommande (april 2009) Ubuntu (operativsystem), X strejker just nu.
Quote from Rasmus Olsson on 24 January 2009, 09:18Godmorgon Barbro. Nej men nästan: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=372029
Godmorgon Barbro. Nej men nästan: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=372029
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 09:48Ehh spöar ner? Lokalt över Kärrtorp? Släpp den där gläppmaskinen o ut o cykla med dig!
Ehh spöar ner? Lokalt över Kärrtorp? Släpp den där gläppmaskinen o ut o cykla med dig!