Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jo självklart! Men många ringer bara o vissa kommer hit, vissa ger mer klirr i kassan än andra 😉 Men naturligtvis är jag lika vänlig mot alla kunder 😉

De håller på att dra in kabel och ny telefoni + bredband (med ett ord fiber) i huset. Så de väckte mig lagomt vid 7.30 när de började borra 🙂
Men det är lätt värt det.
Nu väntar jag bara på att de ska titta in i min lägenhet också 😛

God middag säger jag då jag inte kikat in tidigare.

Härligt Marie jag ska också få ny kabel till Tv, bredband och telefon 🙂 men det kommer inte förrän i höst:-(

Det gick riktigt fort här faktiskt, från det att de skrev på kontraktet till att de kom hit, vet iofs inte hur du bor? Men jag har bostadsrätt. Och det skulle ta 3 veckor med installationen, men vi är på första veckan nu och de är redan i vår trappuppgång

Jag bor i bostadsrätt jag med. Tror det skulle ta 26 veckor tills allt var klart och då beställdes det förra veckan.
Dom ska gräva in kabel till vårat område och sedan ska det upp servrar i källarna och så ska det dras kabel till varje lägenhet så dom ha

Ahh, jo då tar det ju generellt lite längre, för oss behöver de praktiskt taget bara dra in till alla lägenheterna.. Vad de gjort i källarn har jag inte helt koll på. 🙂
Vi ska vara uppkopplade i slutet av Februari iaf! 🙂 fast jag vågar tro att det går

Det låter härligt är alltid kul när det går fortare än beräknat annars bruka alla som håller på med sådan vara tidsotimister.

God morgon vänner !

Efter frukost blir det att plocka fram träningskläderna och ge sig iväg till Skatås för att delta i Solvikingarnas Göteborgsvarvs-träning.

God morgon!

Snart blir det en skridskotur på Mälaren.

God morgon på er oxå.

Ska smälta frukosten en stund till, sedan blir det en löprunda i solskenet.