Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 19:04Alldeles underbart är de när man har hund också...
Nån som sett ett löpband för hundar nånstans??
Alldeles underbart är de när man har hund också...
Nån som sett ett löpband för hundar nånstans??
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 04:21Godmorgon!
Enda glädjen med att behöva gå upp så här tidigt är att få vara först här 🙂
Är på väg till Bollnäs - kanske någon som är därifrån och kan rapportera om träningsmöjligheter ......
Godmorgon!
Enda glädjen med att behöva gå upp så här tidigt är att få vara först här 🙂
Är på väg till Bollnäs - kanske någon som är därifrån och kan rapportera om träningsmöjligheter ......
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 07:12Godmorgon alles åter igen en underbar morgon!
Godmorgon alles åter igen en underbar morgon!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 07:55God morgon.
Är pigg och utvilad för en gångs skull. Hoppas det fortfarande finns skidspår på berget för då ska jag åka någon mil.
God morgon.
Är pigg och utvilad för en gångs skull. Hoppas det fortfarande finns skidspår på berget för då ska jag åka någon mil.
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 08:15god morgon! bandage på, nu måste jag bara hitta lite kläder och dra iväg till terapin. 🙂 x2, måndagar ftw. Sen så ska jag väl ta mig iväg och få handleden tittad på också, har ju gått över en vecka nu 🙁
Ha en bra dag alla!
god morgon! bandage på, nu måste jag bara hitta lite kläder och dra iväg till terapin. 🙂 x2, måndagar ftw. Sen så ska jag väl ta mig iväg och få handleden tittad på också, har ju gått över en vecka nu 🙁
Ha en bra dag alla!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:12God morgon 🙂
God morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:34Godmorgon Marie bara vi som e vakna idag 🙂
Efter den vanliga frukosten med havregrynsgröt, hallon, mjölk och kaffe så känner jag mig fortfarande trött efter passet igår. Fick kanske inte i mig tillräckligt med energi och kolhydrater efter spinningpasse
Godmorgon Marie bara vi som e vakna idag 🙂
Efter den vanliga frukosten med havregrynsgröt, hallon, mjölk och kaffe så känner jag mig fortfarande trött efter passet igår. Fick kanske inte i mig tillräckligt med energi och kolhydrater efter spinningpasse
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:37Tjo ho!
En annan é vaken ock.... 😀É på jobbe å sliter som ett djur. 😉
Tjo ho!
En annan é vaken ock.... 😀
É på jobbe å sliter som ett djur. 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:38Gomorrn Mr Frippe
En annan e oxå på jobb, men rätt lugnt än så länge. Väntar hit en viktig kund på förmiddagen så laddar inför det...
Gomorrn Mr Frippe
En annan e oxå på jobb, men rätt lugnt än så länge. Väntar hit en viktig kund på förmiddagen så laddar inför det...
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 10:17Hm...
E inte alla kunder viktiga?😉
Hm...
E inte alla kunder viktiga?
😉