Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 07:38Tack, i natt har jag jag sovit bra för första gången på över två veckor (först var det knät...).
Tänk på något annat när du är på jobbet så känns det nog bättre.
Tack, i natt har jag jag sovit bra för första gången på över två veckor (först var det knät...).
Tänk på något annat när du är på jobbet så känns det nog bättre.
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2009, 07:48Godmorgon kamrater!
Sitter å äter gröt med både bena å öga i kôrs. Äntligen fått sova lite mer än 4-5 timmar. Tror jag sovit 10 timmar, kunde sovit längre om inte en optiker väntar påmig.
Godmorgon kamrater!
Sitter å äter gröt med både bena å öga i kôrs. Äntligen fått sova lite mer än 4-5 timmar. Tror jag sovit 10 timmar, kunde sovit längre om inte en optiker väntar påmig.
Quote from Fredric Lagerström on 8 January 2009, 08:03Godmorgon!
Har inte så gott kaffe här på det nya kontoret. Nästan genomskinligt. Skulle ge
ganska mycket för en espresso nu.
Godmorgon!
Har inte så gott kaffe här på det nya kontoret. Nästan genomskinligt. Skulle ge
ganska mycket för en espresso nu.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 08:32God morgon, blev precis väckt av att de började borra i trappen, yey 😛
Fast det är fibernät på ingång så klaga ska man väl inte?
God morgon, blev precis väckt av att de började borra i trappen, yey 😛
Fast det är fibernät på ingång så klaga ska man väl inte?
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 09:33Godmorgon!
Efter två koppar kaffe och två timmar på arbetet så har jag äntligen vaknat tillräckligt för att våga säga godmorgon, varför skall det vara så svårt att sova ut ordentligt på vardagar!
Godmorgon!
Efter två koppar kaffe och två timmar på arbetet så har jag äntligen vaknat tillräckligt för att våga säga godmorgon, varför skall det vara så svårt att sova ut ordentligt på vardagar!
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 08:15Godmorgon.
Efter att ha svårt att vakna, snooza 2ggr åt jag min vanliga frukost, bestående av havregrynsgröt och hallon.Sitter nu på jobb och har ont i kroppen efter igår :D, framför allt baksidan av höger lår, men förmodar att de e priset man får beta
Godmorgon.
Efter att ha svårt att vakna, snooza 2ggr åt jag min vanliga frukost, bestående av havregrynsgröt och hallon.
Sitter nu på jobb och har ont i kroppen efter igår :D, framför allt baksidan av höger lår, men förmodar att de e priset man får beta
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 10:18Goood Morgon!
Ännu en hgärlig ledig dag. Nu ska jag fundera ut vad jag ska hitta på idag.
Goood Morgon!
Ännu en hgärlig ledig dag. Nu ska jag fundera ut vad jag ska hitta på idag.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 10:38God morgon
Tar en lugn morgon med tidning, kaffe och frukost. Planen är att köra en sväng på rullskidor men vädret lockar inte alls. Nästan så jag hoppas att det börjar regna så jag får gå till gymmet eller klubben och dra roddmaskin...
Ha en kanondag all
God morgon
Tar en lugn morgon med tidning, kaffe och frukost. Planen är att köra en sväng på rullskidor men vädret lockar inte alls. Nästan så jag hoppas att det börjar regna så jag får gå till gymmet eller klubben och dra roddmaskin...
Ha en kanondag all
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 12:004 grader, mulet och blåsigt. Härligt att vara tillbaka i Göteborg, här vet man vad man får för väder, man slipper att fundera och behöver inte ens titta ut på morgonen för att se vad det är för väder. 😉
4 grader, mulet och blåsigt. Härligt att vara tillbaka i Göteborg, här vet man vad man får för väder, man slipper att fundera och behöver inte ens titta ut på morgonen för att se vad det är för väder. 😉
Quote from Fredrik Svensson on 11 January 2009, 14:58*Hehe* Visst har vi det bra? 😉
Gamla goa Götebörg
*Hehe* Visst har vi det bra? 😉
Gamla goa Götebörg