Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon! Ähum. Expresso prekulatorn brummar här.
Imorrn blir det extratidigt för mej. Vi har flyttat med jobbet och får ta en tidigare buss. Kanske får jag gå raska promenader en bit på mornarna när jag jobbar helg.
Bråkar redan mitt samvete med om jag

Jag råkade sitta uppe så länge att matchen råkade börja och då råkade jag titta på första perioden så snacka om att inte försöka vända tillbaka dygnet inför att börja jobba imorgon utan tvärtom den senaste nattningen på hela ledigheten. Suck. *gäsp*

Lena -> Jag gjorde samma sak, fast stängde av när Kanada gjorde sitt tredje mål. Vaknade vid 10 och tänkte direkt att "attans, imorgon måste jag ju gå upp 4 timmar tidigare"..
Ja ja, nu ska jag snart bege mig iväg för dagens träningspass.

Aadu, du kan ju regga det några helger, tills det blir rutin och vardagsmotion?

Morrn på er. Är alltid lite sen jag, men har man inget spec. att kliva ur sängen för så blir det lätt så 😛 om inte handleden bråkar i morgon bitti blir det simning, woho! Så

Såg inte dig RL men så var jag till havs, till haaavs. Du har väl inte synat isen underifrån va?

Faktum är att några unga killar åkte skridskor här på havsisen utanför Jörlanda idag.
Det har ju varit smällkallt ett tag så isen har lagt sej i vikarna iaf. Men idag var det blidväder här och vinden låg på bra från väst. Det hade gått en råk längs med he

Isen var så klar så dom kunde se botten genom isen, tydligen.

Tunn is o stor försiktighet, mycket nya råkar men såå underbart! Sen kom snön som grädde på moset. Vår 0,5 cm höjs nu till 3-4 cm wohooo!!

Käften värkte (efter tandutdragningen 29 dec) så jag kom aldrig ut på Mälaren.

Nej! Va rysligt. Ska det va så, de har inte råkat ta med tungan eller nåt när de ändå slet & drog? Låter INTE kul hursomhelst! *Krya på dig-kram*

Jag som tyckte det va mest synd om MIG i hela världen som måste gå till jobbet efter 3 veckors semester. Vil