Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 12:46Antibiotikaspruta där tanden suttit fick jag nu. Det räcker att knät värker.
Antibiotikaspruta där tanden suttit fick jag nu. Det räcker att knät värker.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 13:51Sol och kyla och lite vind! blev en riktigt skön promenad idag 🙂
Sol och kyla och lite vind! blev en riktigt skön promenad idag 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2009, 09:18Frukosten avklarad. Försöker bestämma mig om jag ska ut och cykla idag, eller låta benen vila efter första spinningpasset igår, och köra styrka idag istället. Mycket allvarliga saker att fundera på så här dagen efter.
Frukosten avklarad. Försöker bestämma mig om jag ska ut och cykla idag, eller låta benen vila efter första spinningpasset igår, och köra styrka idag istället. Mycket allvarliga saker att fundera på så här dagen efter.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 16:04Hmma... 🙂 fundera kan man ju alltid göra. Jag drog på lagomt bra igår, fick 10000 steg, så jag är nöjd. Ska ta det lite lugnt idag, är fortfarande ganska trött så där. Men nu har det varit dåligt med crosstrainer i några dagar så det blir nog 20-30 min p
Hmma... 🙂 fundera kan man ju alltid göra. Jag drog på lagomt bra igår, fick 10000 steg, så jag är nöjd. Ska ta det lite lugnt idag, är fortfarande ganska trött så där. Men nu har det varit dåligt med crosstrainer i några dagar så det blir nog 20-30 min p
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:47Hej Bruse
nu är det ju inte morgon, men är tanken att man ska säga "Godmorgon" i den här tråden?/Petra
Hej Bruse
nu är det ju inte morgon, men är tanken att man ska säga "Godmorgon" i den här tråden?
/Petra
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:49Petra, det är aldrig för sent för att säga godmorgon 🙂
Petra, det är aldrig för sent för att säga godmorgon 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:51>>>Kristian
God morgon, hoppas du har sovit skönt!
>>>Kristian
God morgon, hoppas du har sovit skönt!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:06Petra, jag har sovit som en stock, tack. Lite kort tid dock. Hoppas du sovit bra du med! (H)
Petra, jag har sovit som en stock, tack. Lite kort tid dock. Hoppas du sovit bra du med! (H)
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:07Absolut, och det är dags snart igen...
Absolut, och det är dags snart igen...
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2009, 08:29Kamrater!
Vilken underbar morgon, minus nio och det ska bli en klar himmel. Som gjort för en cykeltur i skogen.
Kamrater!
Vilken underbar morgon, minus nio och det ska bli en klar himmel. Som gjort för en cykeltur i skogen.