Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 08:36Tänk på att det är såsen som är godast när du missar haren.
Tänk på att det är såsen som är godast när du missar haren.
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2008, 08:40Det är såsen man blir tjock av. Som flickan sa.
Det är såsen man blir tjock av. Som flickan sa.
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 09:32God Morgon! Har redan fått mig semestervanor, ska börja med frukosten först nu...
God Morgon! Har redan fått mig semestervanor, ska börja med frukosten först nu...
Quote from Fredric Lagerström on 27 December 2008, 11:09Oj! Här käkar jag morgonmacka nu. Oj! Nåja det är ju faktist jullov kan man säga.
Jag ska på minisemester eller ska man kalla det lyxkryssning kanske? Till en ö här utanför där kompisen har ett ställe. Tar med hotdogs och snabbmakaroner.
Är det lyx spa på
Oj! Här käkar jag morgonmacka nu. Oj! Nåja det är ju faktist jullov kan man säga.
Jag ska på minisemester eller ska man kalla det lyxkryssning kanske? Till en ö här utanför där kompisen har ett ställe. Tar med hotdogs och snabbmakaroner.
Är det lyx spa på
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2008, 11:32Nu är den goda morgonen slut, för jag har lagt flera timmar på att få ett sunkigt skitprogram programerad av en färgblind 12-åring att hitta mina filer.
Så nu flyr jag ut i solen och betraktar mellandagsreahetsen. Kan bli skojsigt skådespel.
Nu är den goda morgonen slut, för jag har lagt flera timmar på att få ett sunkigt skitprogram programerad av en färgblind 12-åring att hitta mina filer.
Så nu flyr jag ut i solen och betraktar mellandagsreahetsen. Kan bli skojsigt skådespel.
Quote from Fredric Lagerström on 27 December 2008, 11:49Det var ju inte bra att programmet var så dåligt, Bruse. En dokumentär om svartvita barn? Vilken kanal gick det på? 😉
Nä, alltså jag har lagt ner min hotdogs snabbmakaron ide. Kändes för tråkigt och torftig. Blir renskav o champinjoner med i packningen
Det var ju inte bra att programmet var så dåligt, Bruse. En dokumentär om svartvita barn? Vilken kanal gick det på? 😉
Nä, alltså jag har lagt ner min hotdogs snabbmakaron ide. Kändes för tråkigt och torftig. Blir renskav o champinjoner med i packningen
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 12:32Spinningpasset avklarat, nu kan jag vila lite...
Spinningpasset avklarat, nu kan jag vila lite...
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 10:59Godmorgon nu är man tillbaka till Linkan och sin ensamma soffa, skall fördriva tiden på mellandagsrean (ryser endast av namnet) Tänkte hitta mig en ny rock samt ett par fina skor och lite möbler. Önska mig lyckan till så att jag inte förgås skrikande i en
Godmorgon nu är man tillbaka till Linkan och sin ensamma soffa, skall fördriva tiden på mellandagsrean (ryser endast av namnet) Tänkte hitta mig en ny rock samt ett par fina skor och lite möbler. Önska mig lyckan till så att jag inte förgås skrikande i en
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 11:02Go Förmiddag!
Nu ska jag iväg till gymet, sedan på födelsedagskalas och därefter har vi konsert med kören. Sen är dagen slut...
Go Förmiddag!
Nu ska jag iväg till gymet, sedan på födelsedagskalas och därefter har vi konsert med kören. Sen är dagen slut...
Quote from Rasmus Olsson on 1 January 2009, 09:55Morgon?
Morgon?