Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 10:07Varför så ledsen på årets första dag?
Varför så ledsen på årets första dag?
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 10:11Vill sova mer. Men de vill inte de andra i sängen......
Vill sova mer. Men de vill inte de andra i sängen......
Quote from ellen olsson on 1 January 2009, 10:16..."men det vill inte de andra i sängen"... 😀
Blev den här tråden barnförbjuden nu? 🙂
..."men det vill inte de andra i sängen"... 😀
Blev den här tråden barnförbjuden nu? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 08:19God morgon!
Dags att upp och hoppa! Dags för vardag igen! kom nu!! 😀studsar iväg till min AT iaf 😉 ni kan få sova lite till om ni vill 🙂 (L)
God morgon!
Dags att upp och hoppa! Dags för vardag igen! kom nu!! 😀
studsar iväg till min AT iaf 😉 ni kan få sova lite till om ni vill 🙂 (L)
Quote from Lotta Lindström on 2 January 2009, 09:02Sitter på mitt jobb lite halvsovandes. Tur att det är en växel/reception och inte mycket att göra en dag som denna.
Sitter på mitt jobb lite halvsovandes. Tur att det är en växel/reception och inte mycket att göra en dag som denna.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 09:12Jag missade bussen, igen, jävla lov. Bussen har så bråttom 🙁
Jag missade bussen, igen, jävla lov. Bussen har så bråttom 🙁
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 09:12God Morgon! Strålande sol, vad kan man mer begära??
God Morgon! Strålande sol, vad kan man mer begära??
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 09:41Man borde kunna begära en dag utan ont i käften.
Man borde kunna begära en dag utan ont i käften.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 09:44Nu tror jag du börjar bli lite grinig...:-)
Nu tror jag du börjar bli lite grinig...:-)
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 09:48Japp!
Japp!