Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 08:37Femton minusgrader, fortfarande ont i käften. Tveksamt om denna dag har existensberättigande. Gäller hela denna vecka.
Femton minusgrader, fortfarande ont i käften. Tveksamt om denna dag har existensberättigande. Gäller hela denna vecka.
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2009, 08:39Men kära nån, hur länge ska du ha ont efter tandutdragningen? Är allt verkligen som det ska vara? Jag drog ut en tand förra året, hade bara lite ont när bedövningen släpte.
Men kära nån, hur länge ska du ha ont efter tandutdragningen? Är allt verkligen som det ska vara? Jag drog ut en tand förra året, hade bara lite ont när bedövningen släpte.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 09:11Tror han skyller på smärta för att slippa träna...
Tror han skyller på smärta för att slippa träna...
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:26Nej men det va som gjort för en heldag på isen!! (H:)
Nej men det va som gjort för en heldag på isen!! (H:)
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 05:58Bara för att för en gångs skull vara morgonpiggast kommer här ett klämkäckt Godmorgon!
Hur går det för er andra, svårt att ställa om dygnsrytmen eftet långlovet?
🙂
Bara för att för en gångs skull vara morgonpiggast kommer här ett klämkäckt Godmorgon!
Hur går det för er andra, svårt att ställa om dygnsrytmen eftet långlovet?
🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 06:19Halloj i ottan.
Äntligen e man på plats på jobbet igen.
Vakna redan klockan 3 i natt.
Kände dock att det var okristligt tidigt att knata te jobbet.
Så jag fick pula lite hemma först.Trodde iofs att jag skulle få va först här idag.... 🙁
Skulle ha sta
Halloj i ottan.
Äntligen e man på plats på jobbet igen.
Vakna redan klockan 3 i natt.
Kände dock att det var okristligt tidigt att knata te jobbet.
Så jag fick pula lite hemma först.
Trodde iofs att jag skulle få va först här idag.... 🙁
Skulle ha sta
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 06:50Yff. Först kunde jag inte somna & sen kunde jag inte vakna... men jag slipper iaf jobba idag! Mot isarna! *Lyfter ögonpåsarna o trevar mig framåt*.
Yff. Först kunde jag inte somna & sen kunde jag inte vakna... men jag slipper iaf jobba idag! Mot isarna! *Lyfter ögonpåsarna o trevar mig framåt*.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 07:55Vi ses på Mälaren.
Vi ses på Mälaren.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 08:45Morrn, idag är det skridskodags. 🙂
Morrn, idag är det skridskodags. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2009, 08:47Här var vi minsann morgonpigga! Jag vaknade dock ett inatt, vete tusan varför, och hade svårt att somna om. Troligtvis vilse i en tom säng... så med hjälp av Nackareservatets orienteringskarta som nattlektyr somnade jag till slut.
Här var vi minsann morgonpigga! Jag vaknade dock ett inatt, vete tusan varför, och hade svårt att somna om. Troligtvis vilse i en tom säng... så med hjälp av Nackareservatets orienteringskarta som nattlektyr somnade jag till slut.