Quote from Rasmus Olsson on 17 January 2009, 09:12God morgon olyckskamrater! Ska bli en intressant lördag efter för få timmars sömn. Ikväll blire rejs på stan.
God morgon olyckskamrater! Ska bli en intressant lördag efter för få timmars sömn. Ikväll blire rejs på stan.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 10:12När kaffet är uppdrucket ska jag ge mig av till simhallen. Har inte tränat på 1½ vecka pga skridskofall, men simma ska nog gå bra nu.
När kaffet är uppdrucket ska jag ge mig av till simhallen. Har inte tränat på 1½ vecka pga skridskofall, men simma ska nog gå bra nu.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 10:57godmorgon, idag blir det att leka med den nya gpsen, ut och geocacha lite :-). om jag hinner så blir det kanske gym med, men det återstår att se.
godmorgon, idag blir det att leka med den nya gpsen, ut och geocacha lite :-). om jag hinner så blir det kanske gym med, men det återstår att se.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 11:01Morrn på er! En dryg timmas hundpromenad avklarad innan frukost, frukost nu, och snart en timmas spinn å gym! Ha en bra dag allihopa!
Morrn på er! En dryg timmas hundpromenad avklarad innan frukost, frukost nu, och snart en timmas spinn å gym! Ha en bra dag allihopa!
Quote from Fredric Lagerström on 17 January 2009, 11:24Refletion: Klockan är över 11. Solen har varit uppe ett antal timmar nu.
Vad gör ni med era liv grabbar??
Själv gick jag över Marieholmsbron före kl 7 imorse.
Refletion: Klockan är över 11. Solen har varit uppe ett antal timmar nu.
Vad gör ni med era liv grabbar??
Själv gick jag över Marieholmsbron före kl 7 imorse.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 11:25Pratar du bara med grabbarna här??
Pratar du bara med grabbarna här??
Quote from Fredric Lagerström on 17 January 2009, 11:33Goddag Helena!
Nej. Pratar helst bara med er tjejer. Försöker bara lite taktiskt klanka ner
på grabbarna så att dom inte ska ta så stor plats. Dom är slashasar grabbarna verkar det som, ligger och drar sej hela dagarna osv.Du är ursäktad eftersom eeeh d
Goddag Helena!
Nej. Pratar helst bara med er tjejer. Försöker bara lite taktiskt klanka ner
på grabbarna så att dom inte ska ta så stor plats. Dom är slashasar grabbarna verkar det som, ligger och drar sej hela dagarna osv.
Du är ursäktad eftersom eeeh d
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 15:03mmmm sömn!... 🙂 Fick ta igen mig lite... Kändes fan som om jag var jättefull igårkväll när jag inte sovit på nästan ett dygn. 🙂
mmmm sömn!... 🙂 Fick ta igen mig lite... Kändes fan som om jag var jättefull igårkväll när jag inte sovit på nästan ett dygn. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 00:29Vaknade just, detta är inte bra bara tre timmars sömn. Dåligt, men kan inte somna om, typiskt.
Vaknade just, detta är inte bra bara tre timmars sömn. Dåligt, men kan inte somna om, typiskt.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 00:55Låter som mig här om natten då 😛 Inge roligt alls :/ Resulterade ju i att jag var uppe i 23h sen.. och helt slö idag.. Men ja nu ska jag nog försöka sova igen.
Låter som mig här om natten då 😛 Inge roligt alls :/ Resulterade ju i att jag var uppe i 23h sen.. och helt slö idag.. Men ja nu ska jag nog försöka sova igen.