Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon olyckskamrater! Ska bli en intressant lördag efter för få timmars sömn. Ikväll blire rejs på stan.

När kaffet är uppdrucket ska jag ge mig av till simhallen. Har inte tränat på 1½ vecka pga skridskofall, men simma ska nog gå bra nu.

godmorgon, idag blir det att leka med den nya gpsen, ut och geocacha lite :-). om jag hinner så blir det kanske gym med, men det återstår att se.

Morrn på er! En dryg timmas hundpromenad avklarad innan frukost, frukost nu, och snart en timmas spinn å gym! Ha en bra dag allihopa!

Refletion: Klockan är över 11. Solen har varit uppe ett antal timmar nu.
Vad gör ni med era liv grabbar??
Själv gick jag över Marieholmsbron före kl 7 imorse.

Pratar du bara med grabbarna här??

Goddag Helena!
Nej. Pratar helst bara med er tjejer. Försöker bara lite taktiskt klanka ner
på grabbarna så att dom inte ska ta så stor plats. Dom är slashasar grabbarna verkar det som, ligger och drar sej hela dagarna osv.

Du är ursäktad eftersom eeeh d

mmmm sömn!... 🙂 Fick ta igen mig lite... Kändes fan som om jag var jättefull igårkväll när jag inte sovit på nästan ett dygn. 🙂

Vaknade just, detta är inte bra bara tre timmars sömn. Dåligt, men kan inte somna om, typiskt.

Låter som mig här om natten då 😛 Inge roligt alls :/ Resulterade ju i att jag var uppe i 23h sen.. och helt slö idag.. Men ja nu ska jag nog försöka sova igen.