Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:00Jadu... Jag får inget att se för Fredrik heller mer än att han är "Ute i spåret"...
Jadu... Jag får inget att se för Fredrik heller mer än att han är "Ute i spåret"...
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:02Fredrik verkar ha kommit iväg i allafall om det här stämmer. Vi håller tummarna.
Fredrik verkar ha kommit iväg i allafall om det här stämmer. Vi håller tummarna.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:09Undrar vad de har på sig... Tror ni de kör i såna där helkroppstajts?
Undrar vad de har på sig... Tror ni de kör i såna där helkroppstajts?
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:11Det har dom nog. Synd att det inte är övervakning med bild på vasaloppssidan 😉
Det har dom nog. Synd att det inte är övervakning med bild på vasaloppssidan 😉
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:13Jaaaa!... Jag vill ju se dem! Hoppas de tar bilder på sig själva/varandra och postar sen. Fast det är väl inte så troligt kanske...
Jaaaa!... Jag vill ju se dem! Hoppas de tar bilder på sig själva/varandra och postar sen. Fast det är väl inte så troligt kanske...
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:15Om den här övervakningen stämmer så verkar dom vara lite långt ifrån varandra. Men det är väl ett måste att visa bilder efter vasaloppet?
Om den här övervakningen stämmer så verkar dom vara lite långt ifrån varandra. Men det är väl ett måste att visa bilder efter vasaloppet?
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:17Men ser du var t.ex. Fredrik är på banan? Jag får bara "Hittade inget att visa"
Det har du såklart rätt i, de startar väl inte samtidigt allihop, så Björn har väl senare starttid kanske? Hmm... Jag är inte så van vid att följa såna där lopp märker jag...
Men ser du var t.ex. Fredrik är på banan? Jag får bara "Hittade inget att visa"
Det har du såklart rätt i, de startar väl inte samtidigt allihop, så Björn har väl senare starttid kanske? Hmm... Jag är inte så van vid att följa såna där lopp märker jag...
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:20Det står bara att Fredrik är ute i spåret och att Björn inte startat 🙁
Jag är inte van med sånt här heller, anropar expertis! Vad har hänt????
Det står bara att Fredrik är ute i spåret och att Björn inte startat 🙁
Jag är inte van med sånt här heller, anropar expertis! Vad har hänt????
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:20Tror att det finns nån fotograf längs spåret, som tar bilder på alla åkare (och som åkarna får erbjudande om att köpa).
På tal om resultat. Bara en av de tre andra jag följer har tagit sig till första kontrollen än, han har startnr 7xxx, så det är kanske
Tror att det finns nån fotograf längs spåret, som tar bilder på alla åkare (och som åkarna får erbjudande om att köpa).
På tal om resultat. Bara en av de tre andra jag följer har tagit sig till första kontrollen än, han har startnr 7xxx, så det är kanske
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:21Björn passerade nyss Smågan
Björn passerade nyss Smågan