Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 04:09God morgon. Frukost intagen och på väg ner mot bussarna mot sälen. I fädrens spår...
God morgon. Frukost intagen och på väg ner mot bussarna mot sälen. I fädrens spår...
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 06:40God morgon! Frukostgröten intagen och snart är man på väg till grannstaden för att titta på alla som kämpar på i fädrens spår. 😀
God morgon! Frukostgröten intagen och snart är man på väg till grannstaden för att titta på alla som kämpar på i fädrens spår. 😀
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 07:03Uppe sedan en halvtimme, frukost intagen. Nu ska det bara packas lite väska och sedan åka iväg till WC Hägersten så jag får "bra" cykel idag 🙂
Uppe sedan en halvtimme, frukost intagen. Nu ska det bara packas lite väska och sedan åka iväg till WC Hägersten så jag får "bra" cykel idag 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 March 2010, 08:24Oj så morgonpigga!
ha en bra dag alla sportsinglar, jag ska nog ta en citymingeldag, var länge sen jag _gick_ på stan.
Oj så morgonpigga!
ha en bra dag alla sportsinglar, jag ska nog ta en citymingeldag, var länge sen jag _gick_ på stan.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:27God morgon!
vaknade med ett ryck "vad är klockan?", 07:55 visade sig vara svaret. Perfekt, bara att kliva upp för att sätta på tv:n. Vasaloppsstarten gick ju kl 8. Så nu sitter jag väl här i soffan i några timmar. Har en liten lapp framför mig med lite ko
God morgon!
vaknade med ett ryck "vad är klockan?", 07:55 visade sig vara svaret. Perfekt, bara att kliva upp för att sätta på tv:n. Vasaloppsstarten gick ju kl 8. Så nu sitter jag väl här i soffan i några timmar. Har en liten lapp framför mig med lite ko
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:30Tack Eureka för tipset! Nu kan vi följa Björn och Fredrik!... (H) (t+)
Tack Eureka för tipset! Nu kan vi följa Björn och Fredrik!... (H) (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 7 March 2010, 08:34Jag har tappat bort Björn och Fredriks startnummer, kan nån komma med dom igen?
Jag har tappat bort Björn och Fredriks startnummer, kan nån komma med dom igen?
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:36letade upp de för en stund sen. Björn 9237 och Fredrik 15730
letade upp de för en stund sen. Björn 9237 och Fredrik 15730
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:37Edit: Eureka hann först! 😀 (tack igen)
Edit: Eureka hann först! 😀 (tack igen)
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:56God morgon, varför står det att Björn inte har startat?
God morgon, varför står det att Björn inte har startat?