Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 08:27God morgon, käkar frukost med färskt bröd ifrån konditoriet en bit bort efter att ha varit nere och hämtat sovsäcken som låg nere i min lilla skruttbåt.
När som helst ska jag börja packa också, men det är ju en timme tills det är dags att gå (H).
Båten
God morgon, käkar frukost med färskt bröd ifrån konditoriet en bit bort efter att ha varit nere och hämtat sovsäcken som låg nere i min lilla skruttbåt.
När som helst ska jag börja packa också, men det är ju en timme tills det är dags att gå (H).
Båten
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 08:35Glöm inte vallan!
Glöm inte vallan!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 08:42Lycka till Fredrik!!!!
Morgon ja. kul.
Lycka till Fredrik!!!!
Morgon ja. kul.
Quote from Fredric Lagerström on 6 March 2010, 08:47Kör hårt Fredrik!! Döp om båten till Mora 😉
Kör hårt Fredrik!! Döp om båten till Mora 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 09:09Hörru Anna, nu är det fan dags för den där turnén. Livet är ditt, släpp hörnflaggan och kliv ut på planen.
Och jag vet _exakt_ hur ofantligt jävla skitsvårt just det kan vara. Been there, done that, got the t-shirt.
edit: och jag kan gå över lik för at
Hörru Anna, nu är det fan dags för den där turnén. Livet är ditt, släpp hörnflaggan och kliv ut på planen.
Och jag vet _exakt_ hur ofantligt jävla skitsvårt just det kan vara. Been there, done that, got the t-shirt.
edit: och jag kan gå över lik för at
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 09:13morrn morrn, undra vad denna dag har att erbjuda?
morrn morrn, undra vad denna dag har att erbjuda?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 09:18God morgon!
Dagen kan erbjuda kyla, i alla fall här hos mig. Hade hela 13 grader här inne när jag vaknade, den där våren som enligt ryktet skulle vara på väg verkar ha kommit av sig...
God morgon!
Dagen kan erbjuda kyla, i alla fall här hos mig. Hade hela 13 grader här inne när jag vaknade, den där våren som enligt ryktet skulle vara på väg verkar ha kommit av sig...
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 10:03god morgon alla underbara(L)
somnade så nöjd, hade jäklans roligt igår och vaknar upp till en ny helt fantastisk dag, strålande sol -2 😀
god morgon alla underbara(L)
somnade så nöjd, hade jäklans roligt igår och vaknar upp till en ny helt fantastisk dag, strålande sol -2 😀
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 10:06God morgon! Vaknade av att kusin vitamin ringde och väckte mig med sång. Det är bara fikat och presenten på sängen som fattas 😉
God morgon! Vaknade av att kusin vitamin ringde och väckte mig med sång. Det är bara fikat och presenten på sängen som fattas 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 10:07Grattis Sessan! Antar att du fyller år?
Grattis Sessan! Antar att du fyller år?