Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:04God morgon! Veckans yogapass avklarat, lika underbart som vanligt. Strålande sol här men men jag vet i tusan vad man ska hitta på för skoj med dagen...eller helgen...
God morgon! Veckans yogapass avklarat, lika underbart som vanligt. Strålande sol här men men jag vet i tusan vad man ska hitta på för skoj med dagen...eller helgen...
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:11God morgon!
Stannade och tankade på väg till jobbet. När jag gick in och skulle betala stod en kille framför mig och köpte kaffe till sig och sin polare. Han vände sig om, log och sa:
- Vill du också ha en kaffe?
Våren är nog på väg.Och om ni undrar, ja
God morgon!
Stannade och tankade på väg till jobbet. När jag gick in och skulle betala stod en kille framför mig och köpte kaffe till sig och sin polare. Han vände sig om, log och sa:
- Vill du också ha en kaffe?
Våren är nog på väg.
Och om ni undrar, ja
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:12Note to self: åk och tanka eller häng inne på macken av annan bra anledning. 😀
Vilken underbart trevlig morgon att bli bjuden på kaffe sådär!
Note to self: åk och tanka eller häng inne på macken av annan bra anledning. 😀
Vilken underbart trevlig morgon att bli bjuden på kaffe sådär!
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:12Johanna: (t+) 😀
Johanna: (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:15Anna: Har inte ni en _jättestor_ microvågsugn i någon form av tunnel under golvet typ? 😉
Anna: Har inte ni en _jättestor_ microvågsugn i någon form av tunnel under golvet typ? 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:20Tack, stjärnkämpen, ska ta och plundra espressomaskinen på jobbet när jag kommer in. En sån där dag när lämningen på dagis inte fungerat klockrent direkt, men det är trassligt när det är så hög sjukfrånvaro. Annars är humöret på topp. Tråkigt med klonen B
Tack, stjärnkämpen, ska ta och plundra espressomaskinen på jobbet när jag kommer in. En sån där dag när lämningen på dagis inte fungerat klockrent direkt, men det är trassligt när det är så hög sjukfrånvaro. Annars är humöret på topp. Tråkigt med klonen B
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:22Fan, jag skulle vilja se en havregrynsgröt i ljusets hastighet kollidera med mjölk och sylt. Det blir nog partiklar av det med.
Fan, jag skulle vilja se en havregrynsgröt i ljusets hastighet kollidera med mjölk och sylt. Det blir nog partiklar av det med.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:23Det måste ju vara ett godkänt fysikaliskt experiment... Eller? 😀
Det måste ju vara ett godkänt fysikaliskt experiment... Eller? 😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:24Nu ska jag norda till mig och krossa era drommar om accelererad havregrynsgrot: Hur sjutton hade ni tankt att jonisera havregrynen, mjolkmolekylerna och lingonen?? 😉
Mats: ja, VARM skulle den med sakerhet bli. Och radioaktiv(are an den redan ar, speciel
Nu ska jag norda till mig och krossa era drommar om accelererad havregrynsgrot: Hur sjutton hade ni tankt att jonisera havregrynen, mjolkmolekylerna och lingonen?? 😉
Mats: ja, VARM skulle den med sakerhet bli. Och radioaktiv(are an den redan ar, speciel
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:25Frulle på jobbet?
Hänga på macken?Vad ni än beslutar så hjälper titeln på denna låt http://open.spotify.com/track/2u1RDf34nV3I6zxhZOb11O
😀
Frulle på jobbet?
Hänga på macken?
Vad ni än beslutar så hjälper titeln på denna låt http://open.spotify.com/track/2u1RDf34nV3I6zxhZOb11O
😀