Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Allt för sant Lucas, allt för sant... 😉

Gooood morgon,

nymalet kaffe i litet kärl
vs.
nys

Vinnare;
nys.
Poff så fanns det kaffe överallt utom i portafiltret 😀 men till slut så gick det bra och jag fick i mig en kopp

och jääääääklar vad skönt att åka upp över Västerbron (jajaj, Bruse, i e

God förmiddag! Kan nu meddela mina Gbg vänner att det nu är rena blian ute. Bara -5 grader, så visst är våren i antågande! Fantastisk dag som väntar med förberedelser för en trevlig helg med goda vänner!

Så nu tycker jag att vi bestämmer att det här bli

Håkan, jag lovar att jag log och tackade väldigt artigt så han kände sig nog lite glad också. (H:)

braaa Johanna, ett leende sprider sig som ringarna på vattnet. (L)

Om du lyckades se sådär blygt glad ut också så kände han sig säkert ännu nöjdare. Vi killar lyckas oftast övertala oss själva med tankar som "hon ville säkert gärna tacka ja men vågade in

Håkan, jag såg nog mest överraskad och försenad ut.
Men det var en kul start på dagen.

mmm, sånt kan man leva på ett bra tag. Tror jag ska börja med flera spontana komplimanger till okända.

Slog till med nått i stil med
- jag hade tänkt ta en kaka till kaffet men du är så söt så det behövs inte

för några veckors sedan när vi drack kaffe e

Håkan: (t+)

Jag är en sucker för komplimanger och smeknamn... Hur klichéartade de än må vara, bara han har glimten i ögat och inte på fullaste allvar börjar med "Åh, din pappa måste vara en tjuv, stulit stjärnorna och satt de i dina ögon" 😉

God morgon.
Vaknade med ett enormt tränings sug!
Första passet på typ hundra år ska ske idag.
😀
Sen vill jag ut och gå, sen vill jag, sen vill jag, sen vill jag..... (H)

God Morgon!
Här är det förkylt, men jag förväntar mig att det är bra (eller iaf bättre) efter lite kaffe.