Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 07:27God morgon, idag var det kallt. En lugn helg stundar.
God morgon, idag var det kallt. En lugn helg stundar.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 07:30God morgon! 1 grad, klarblå himmel. Kommer bli kallt på väg till jobbet...
http://www.hb9bza.net/netcam/
Freeeeeeeedag!
God morgon! 1 grad, klarblå himmel. Kommer bli kallt på väg till jobbet...
Freeeeeeeedag!
Quote from Fredric Lagerström on 5 March 2010, 07:44God morgon!
-17,6 när jag gick hemmifrån. Yess våren är på G! 🙂 😉
Jag ska bjuda på hembakt idag, få se va dom tycker...Det kommer att bli en fin solig fredag
God morgon!
-17,6 när jag gick hemmifrån. Yess våren är på G! 🙂 😉
Jag ska bjuda på hembakt idag, få se va dom tycker...
Det kommer att bli en fin solig fredag
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 07:46Håller med Aadu. Våren är påväg, rena sommarvärmen här nu ju! (H) Klarblå himmel, solsken och härliga -14,6 att rulla genom stan i...
edit:
GOD MORGON!!!
Håller med Aadu. Våren är påväg, rena sommarvärmen här nu ju! (H) Klarblå himmel, solsken och härliga -14,6 att rulla genom stan i...
edit:
GOD MORGON!!!
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 07:53God morgon på er! Ännu en vacker dag i Malmö, jag vet däremot inte om den kan klassas som en vårdag... -5.5 grader och det ska väl om något bli varmare under våren, eller? 🙂
http://tinyurl.com/ybnlenx
God morgon på er! Ännu en vacker dag i Malmö, jag vet däremot inte om den kan klassas som en vårdag... -5.5 grader och det ska väl om något bli varmare under våren, eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 07:53God Morgon! Här är det hest, tur det inte påverkar skrivandet...
God Morgon! Här är det hest, tur det inte påverkar skrivandet...
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 08:09Godmorgon, blir nog lite sen till jobbet idag. Segt att komma ur startblocken tycks det.
Godmorgon, blir nog lite sen till jobbet idag. Segt att komma ur startblocken tycks det.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 08:14*räcker en kopp hemma-espressokaffe till Fredrik*...
*räcker en kopp hemma-espressokaffe till Fredrik*...
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2010, 08:19Jenny, vad har jag sagt: inte skriva på Funbeat före första koppen kaffe!
Nu är jag på jobbet och ska ta min andra kopp och en skål gröt.Vilken underbar morgon, -6 och solsken! Det här sak bli en bra dag har jag bestämt. Bara så ni vet. (undantag att Kl
Jenny, vad har jag sagt: inte skriva på Funbeat före första koppen kaffe!
Nu är jag på jobbet och ska ta min andra kopp och en skål gröt.
Vilken underbar morgon, -6 och solsken! Det här sak bli en bra dag har jag bestämt. Bara så ni vet. (undantag att Kl
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:01Bruse: hmmm, kanske skulle borja ata frukost pa jobbet faktiskt. Da skulle jag inte vara hal-i-magen-hungrig vid 11 redan, hur mycket frukost jag an far i mig hemma (#)
Funkar med smorgas och yoghurt, men grot blir lite svart utan tillgang till kok. Elle
Bruse: hmmm, kanske skulle borja ata frukost pa jobbet faktiskt. Da skulle jag inte vara hal-i-magen-hungrig vid 11 redan, hur mycket frukost jag an far i mig hemma (#)
Funkar med smorgas och yoghurt, men grot blir lite svart utan tillgang till kok. Elle