Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Varför ångkokte du din arm, Håkan?

Det här inlägget är mest för att sprida lite "Dansk" kultur och avslöja vad jag gör på jobbet idag... 😀 http://www.youtube.com/watch?v=_hLYiGkaQQE&feature=related

Glor du på youtube klipp på jobbet Mats? 😉

Skulle jag? 😀

hmmm, när du ställer frågan sådär Kenny så känns det ju lite dumt ...

nä, det var en olycka med väldigt varmt vatten helt enkelt, men det är okej, jag mår bra och det finns ingen risk för min hälsa. Tackar som frågar...

Håkan: skönt att höra att det inte var pga någon självdestruktiv impuls som du plötsligt bestämde dig för att ångkoka din arm då. Var det ett stort område som blev skadat eller?

morgon och morgon, inte var den god heller. Varit hos tandis idag = 1000 kr ungefär. Skall på återbesök i slutet av månade. Wunderbar för det finns inget roligare att lägga cashen på.

Bara 1.000 kr Lucas? 😉 Själv ska jag dra två visdomständer, summa summarum ca 7.000 kr. Roligare kan man ha både med pengarna och tiden... Men, jag har bra tänder i övrigt så jag ska inte gnälla (sade hon och gnällde...).

Idag skiner solen igen, men ja

Emelie: Det var bara för en undersökning och i slutet av denna månad så blir det väl ca 2000 till. Under 2008 lade jag 25 000 på mina tänder.

Usch, 25 tusen, inget skoj. Jag ska definitivt inte gnälla. Det var vad jag lade på min skruttiga skitbil förra året. Den ska besiktigas imorgon, håll tummarna för att den mår bra...