Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Härlig dag pga vädret, inte så härlig när man sovit dåligt dock. Sovit som en kratta i natt igen, vaknade 20 i 5 och kunde inte somna om. Känner mig full just nu, så trött är jag 🙁

Solens glada strålar har som det ser ut nu, köpt mig en ny bil 🙂

Aadu: Jäklarns! (t+)

Alla: Håller med er, underbart väder! Idag måste jag ta en liten promenad...

Har sovit länge faktiskt. Vaknade först 5.15, sen 7.15 och till sist 9.27... Satt igår kväll och snörvlade, tårar rann, jag nös, näsan rann... Idag är det

Godmorgon.... nu var det segt...

God Morgon!

Lite ont i halsen, annars blir det nog en bra dag...

God morgon!
Bilprovningen avklarad till belåtenhet. Inte för att jag väntat mig annat men det är ändå skönt att ha det gjort. Lite som att gå till tandläkaren...

God morgon, idag var det segt att komma igång... Undrar när jag kommer till jobbet idag? (#)

Det börjar bra med en strulande printserver direkt på morgonen. Bara 800 användare drabbade.

Mmm. Jag lider lite med dig Mats. Gick och lade mig ett på natten i st för när jag skrev att jag skulle lägga mig... (#)

goooooood morgon,
solen skiner och jag med den, snart är det vår och snart är det fredag hörrni, härligt va?! 😀

Annars har jag varit hos syster Lena med min ångkokta underarm i dag och fått nytt plåster, druckit kaffe och nu är datorn igång och man kan