Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Det kostar inte ens en helt ny cykel med kolfiberram!

Efter en olycka då jag var liten har jag haft diverse trassel med ett par framtänder, den ena är nu ett titanimplantat. Till det facila priset av runda slängar 30.000 tror jag. Jag tror att jag har uppskattat att jag har slangat ca 50.000 på de två tänder

ouch det sved bara att läsa, jag fick som sagt pynta ca 225 efter subventionering. Det räcker för mig

Själv har jag aldrig haft ett enda hål, så jag har klarat mig bra. Det är toppen att ni skriver sånt här för då piskas jag att flossa oftare och borsta ÄNNU noggrannare och äta ännu mindre socker 😉 (inte för att jag säger att ni gör det, men ja, ni fatta

jag skall laga mitt andra hål i slutet på månaden, Det är andra grejer som har gjort att jag har fått lägga massa cash.

Jag har iofs haft något hål, men det är nog framförallt en historia med Fredrik tolv år och ett berg som har varit problemet, inte hur jag borstar.

Jag gjorde en sån sak också Fredrik, men jag var 3½ och ramlade på min klättersten och slog ut båda mina framtänder. Som tur var skadades inte mina "vuxentänder", men jag var tandlös rätt länge 🙂

Aj, det där med berget lät ont...

Japp, det schyssta är att det var skolfotografering bara någon dag senare. Fotografen verkade åtminstone fotografera som han skulle, men till min stora besvikelse innehöll mitt kuvert lite senare bara en klassbild, inga på mig. Jag tror att de räknade med

Godmorgon, det här kommer bli en härlig dag, det känner jag på mig. Solen strålar, kaffet är gott, ingen träning idag, så idag blir det lite shopping per cykel.

Hoppas singlarna får en underbar dag!