Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 06:40Gomorron Lucas och ni andra som inte var riktigt så morgonpigga! 🙂 Idag kändes verkligen omställningen till sommartid......
Kort arbetsvecka, sköööönt! 🙂
Gomorron Lucas och ni andra som inte var riktigt så morgonpigga! 🙂 Idag kändes verkligen omställningen till sommartid......
Kort arbetsvecka, sköööönt! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 06:56Fan ta er två ... Hur kan ni vara så läskigt pigga idag .. ??
jaja okej då ... Morron på eder båda
Fan ta er två ... Hur kan ni vara så läskigt pigga idag .. ??
jaja okej då ... Morron på eder båda
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:08God morgon, god morgon. Efter en tillfällig genomklappning igår då plötsligt ensamheten gjorde sig lite påmind är man tillbaks i fåran igen. Fast ett par timmar sömn till hade ju inte skadat.
God morgon, god morgon. Efter en tillfällig genomklappning igår då plötsligt ensamheten gjorde sig lite påmind är man tillbaks i fåran igen. Fast ett par timmar sömn till hade ju inte skadat.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:23Micke: Jag skall inte påstå att jag är pigg när klockan ringe kl 05, men man måste ju upp.
Micke: Jag skall inte påstå att jag är pigg när klockan ringe kl 05, men man måste ju upp.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:31Micke: Säger som Lucas, studsar inte direkt men börjar man såhär tidigt är dte bara att gilla läget.
Fredrik: Förstår att du velat ha sällskap till lasagnen igår kväll......ge mej några timmar nästa gång så kommer jag upp! 😉
Micke: Säger som Lucas, studsar inte direkt men börjar man såhär tidigt är dte bara att gilla läget.
Fredrik: Förstår att du velat ha sällskap till lasagnen igår kväll......ge mej några timmar nästa gång så kommer jag upp! 😉
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:34Jeanette >> Ja det är väl bara bita i det sura äpplet och försöka se glad ut...
Brukar inte vara så här trött men i detta fall skyller jag allt på fb.Nån som har ett bra förslag som gör att jag i n t e somnar på mitt möte jag har kl 09, kallt vatten fu
Jeanette >> Ja det är väl bara bita i det sura äpplet och försöka se glad ut...
Brukar inte vara så här trött men i detta fall skyller jag allt på fb.
Nån som har ett bra förslag som gör att jag i n t e somnar på mitt möte jag har kl 09, kallt vatten fu
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:39Micke: ta en morgon jogg med denna i lurarna http://open.spotify.com/track/5SmNs8YkRbOszrhyjJLFv2
Hade den igår, och man fick ett gött driv i steget.:-)
Micke: ta en morgon jogg med denna i lurarna http://open.spotify.com/track/5SmNs8YkRbOszrhyjJLFv2
Hade den igår, och man fick ett gött driv i steget.:-)
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:41Lucas >> Kanon snällt men Spotten är spärrad här på jobbet 🙁
Likasom de flesta andra bra siter med musik.
Lucas >> Kanon snällt men Spotten är spärrad här på jobbet 🙁
Likasom de flesta andra bra siter med musik.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:45Tuben då?
http://www.youtube.com/watch?v=Zvqw6d_KS8Q
Tuben då?
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:50Lucas: Ja den skulle man ju ha som väckningslåt på morgonen! Snacka om att chocka kroppen........
Lucas: Ja den skulle man ju ha som väckningslåt på morgonen! Snacka om att chocka kroppen........