Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 08:52Mmm, det blev "Be carfull of my Heart" Tracy Chapman..
Mmm, det blev "Be carfull of my Heart" Tracy Chapman..
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 08:56http://www.youtube.com/watch?v=73YjnOPM324
Var på deras konsert i Sthlm förra året......jösses vilket halleluja moment! 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=73YjnOPM324
Var på deras konsert i Sthlm förra året......jösses vilket halleluja moment! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 09:50God morgon!
Herregud, ni har ju bytt bilder så att jag blir alldeles yr.
Tror att jag behåller min ett tag till.
God morgon!
Herregud, ni har ju bytt bilder så att jag blir alldeles yr.
Tror att jag behåller min ett tag till.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 10:53God morgon! Fem kilometers löpning avklarat. Men jag måste snart ta mig i kragen, jag som alltid varit morgonpigg har blivit värsta sjusovaren.
För övrigt är det typ sommarväder här, det kändes så när man var ute och sprang i alla fall...fast temperatur
God morgon! Fem kilometers löpning avklarat. Men jag måste snart ta mig i kragen, jag som alltid varit morgonpigg har blivit värsta sjusovaren.
För övrigt är det typ sommarväder här, det kändes så när man var ute och sprang i alla fall...fast temperatur
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 10:55Elin: gött. Kändes foten bra nu då?
Tycker allt du får se till och komma upp tidigt, du vet väl att den som inte går upp före fem skall får inte gjort nåt den dagen. Gammal Lucas ordspråk:D
Elin: gött. Kändes foten bra nu då?
Tycker allt du får se till och komma upp tidigt, du vet väl att den som inte går upp före fem skall får inte gjort nåt den dagen. Gammal Lucas ordspråk:D
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 11:40Ja foten känns bra, fast förra veckan började den göra ont på kvällen när jag sprungit på morgonen. Men nu vet jag ju att det går över rätt snabbt, får beställa en Linnexfix tills kvällen så är det nog lugnt. 😉
Ja foten känns bra, fast förra veckan började den göra ont på kvällen när jag sprungit på morgonen. Men nu vet jag ju att det går över rätt snabbt, får beställa en Linnexfix tills kvällen så är det nog lugnt. 😉
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 11:41(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 11:43Linnex is the shit! Ge mig också en fix, fort. Mina lår och vader skriker efter det 😉
Linnex is the shit! Ge mig också en fix, fort. Mina lår och vader skriker efter det 😉
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 06:02God morgon.
Vaknade av en hel kör av fåglar som gal utanför fönstret
och förstod att det är dags att stiga upp.
Kaffe tack.
God morgon.
Vaknade av en hel kör av fåglar som gal utanför fönstret
och förstod att det är dags att stiga upp.
Kaffe tack.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 06:04God morron, vaknade av att regnet slog mot fönstret. Inte lika upplyftande men jag tror det blåser bort.
God morron, vaknade av att regnet slog mot fönstret. Inte lika upplyftande men jag tror det blåser bort.