Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:22Lucas >> Fan va jobbigt ... Det må vara nyttigt att cykla / springa / gå till jobbet men en bil är så mycke mer än till och från jobbet. Den är en frihet att kunna ta sig vart man vill och när man vill.
Hoppas att de hittar den snart och att den INTE är
Lucas >> Fan va jobbigt ... Det må vara nyttigt att cykla / springa / gå till jobbet men en bil är så mycke mer än till och från jobbet. Den är en frihet att kunna ta sig vart man vill och när man vill.
Hoppas att de hittar den snart och att den INTE är
Quote from Fredric Lagerström on 31 March 2010, 09:37Du får vända det till nåt positivt Lucas! Det kan var bra för dej med motionen.
Glöm inte hjälm bara 😉
Du får vända det till nåt positivt Lucas! Det kan var bra för dej med motionen.
Glöm inte hjälm bara 😉
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:49He, ja det blev inte mycket till morgonpromenad imorse inte. Fy tusan, så trött jag var när klockan ringde. Jag uppgraderade snabbt morgonpromenaden till kvällsträning istället och så sov jag 1½ timme till istället. Helt rätt beslut, för jag kände mig ver
He, ja det blev inte mycket till morgonpromenad imorse inte. Fy tusan, så trött jag var när klockan ringde. Jag uppgraderade snabbt morgonpromenaden till kvällsträning istället och så sov jag 1½ timme till istället. Helt rätt beslut, för jag kände mig ver
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:56Camilla >> Morron, synd att du itne var ute och gick för det var friskt och skönt att gå till jobbet misstänker med tanke på vädret att det kommer att gå tupp till 3-4 grader idag
Camilla >> Morron, synd att du itne var ute och gick för det var friskt och skönt att gå till jobbet misstänker med tanke på vädret att det kommer att gå tupp till 3-4 grader idag
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:44God morgon (har varit uppe ett tag). Vad det skrivs härinne!!!!
Nu är det snart dags att packa väskan igen... men den här gången blir det för ledighet. 🙂Tråkigt med din vän Jessie, hoppas hon snart är på benen.
Lucas: Håller tummarna för att bilen kom
God morgon (har varit uppe ett tag). Vad det skrivs härinne!!!!
Nu är det snart dags att packa väskan igen... men den här gången blir det för ledighet. 🙂
Tråkigt med din vän Jessie, hoppas hon snart är på benen.
Lucas: Håller tummarna för att bilen kom
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:09Ja, Micke det hade säkert varit skönt, men för att jag ska funka att gå upp vid kvart i 6 på morgonen behöver jag sova vid elvatiden kvällen innan och det blev lite dåligt med det.
Ja, Micke det hade säkert varit skönt, men för att jag ska funka att gå upp vid kvart i 6 på morgonen behöver jag sova vid elvatiden kvällen innan och det blev lite dåligt med det.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:12Camilla >> Jo sömn är viktigt har jag lärt mig den hårda vägen...
Som tur är så har jag inte mer än 1k meter till jobbet 😉 Så det vart en kort rask frisk promenad.Varför inte bara ut och löpa / powerwalk, säg 20 min innan jobbet för att få igång cirk
Camilla >> Jo sömn är viktigt har jag lärt mig den hårda vägen...
Som tur är så har jag inte mer än 1k meter till jobbet 😉 Så det vart en kort rask frisk promenad.
Varför inte bara ut och löpa / powerwalk, säg 20 min innan jobbet för att få igång cirk
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 12:56Aadu: Ja, motion är alltid välkommet, beach 2010 får en ny chans 😀
Aadu: Ja, motion är alltid välkommet, beach 2010 får en ny chans 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 14:48Lucas: Jag med hoppas du får tillbaka bilen o att den är hel!!! jag skulle bli så arg at tjag grina om nån gjort nått med min bil.. är ju min lilla ögonsten hahaha
Lucas: Jag med hoppas du får tillbaka bilen o att den är hel!!! jag skulle bli så arg at tjag grina om nån gjort nått med min bil.. är ju min lilla ögonsten hahaha
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 14:51Min lilla sportbil
BILD:http://www.jonshemsida.se/images/polo.jpg
Min lilla sportbil