Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 06:47Morgon.
Vaknade första gången ca01:30 av ett sms från en av mina bästa tjejkompisar som visar sig ligga på neurologen på Akademiska med en blodpropp i hjärnan. 🙁Hon var uppenbart chockad eftersom det enda hon kunde oroa sig för var sina djur (hur ska
Morgon.
Vaknade första gången ca01:30 av ett sms från en av mina bästa tjejkompisar som visar sig ligga på neurologen på Akademiska med en blodpropp i hjärnan. 🙁
Hon var uppenbart chockad eftersom det enda hon kunde oroa sig för var sina djur (hur ska
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 07:12Goder Morgon alla glada och utvilade !!
Här skiner solen och tempen är nere på -2 och leker.Jessie >> Dessvärre är det inte första gången folk bli hemskickade med diverse åkommer och ett "recept" på ipren eller alvedon.
Hoppas att din vän kommer att
Goder Morgon alla glada och utvilade !!
Här skiner solen och tempen är nere på -2 och leker.
Jessie >> Dessvärre är det inte första gången folk bli hemskickade med diverse åkommer och ett "recept" på ipren eller alvedon.
Hoppas att din vän kommer att
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 07:17Morrn morrn, god är den icke. Jävla tattare som gör att jag måste börja cykelpendla nästa vecka.
Morrn morrn, god är den icke. Jävla tattare som gör att jag måste börja cykelpendla nästa vecka.
Quote from Fredric Lagerström on 31 March 2010, 07:39God morgon.
Det var inget kul Jessie! Hoppas din kompis snart är på benen igen.
Jag åkte och morgontränade i morse på gymet efterson jag ändå vaknade tidigt. Mobilen ringde för väckning när jag gjorde en ryggövning och ett sms från min dotter som ville
God morgon.
Det var inget kul Jessie! Hoppas din kompis snart är på benen igen.
Jag åkte och morgontränade i morse på gymet efterson jag ändå vaknade tidigt. Mobilen ringde för väckning när jag gjorde en ryggövning och ett sms från min dotter som ville
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 07:53Lucas >>> Vad är det som har hänt nu ?
Lucas >>> Vad är det som har hänt nu ?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 08:14God morgon! Solen har emigrerat från södern till... ...någon annastans... Med andra ord - det regnar! Meeen, lika glad för det är jag, för jag ska sitta på mitt kontor hela dagen och blicka ut över byggandet av Norra Hamnens containerterminal. (H:)
http:
God morgon! Solen har emigrerat från södern till... ...någon annastans... Med andra ord - det regnar! Meeen, lika glad för det är jag, för jag ska sitta på mitt kontor hela dagen och blicka ut över byggandet av Norra Hamnens containerterminal. (H:)
http:
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 08:30Usch det där lät inte skoj Jessie! Hoppas hon kryar på sig snabbt 🙂
Usch det där lät inte skoj Jessie! Hoppas hon kryar på sig snabbt 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 08:59MätsBobby,
Yiiihaaaa! Det där behövde jag efter en morgon med griniga norrmänn... tror att de överkompenserar sin gulliga dialekt/språk med att vara extra griniga i mail... ?Jessie,
usch vad läskigt, hoppas att hon mår bättre snart. Kram (L)
MätsBobby,
Yiiihaaaa! Det där behövde jag efter en morgon med griniga norrmänn... tror att de överkompenserar sin gulliga dialekt/språk med att vara extra griniga i mail... ?
Jessie,
usch vad läskigt, hoppas att hon mår bättre snart. Kram (L)
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:09Micke: biljäveln blev stulen inatt. :@
Micke: biljäveln blev stulen inatt. :@
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:13Fy bubblan för tjuvar... lås in dom och släng bort nyckeln. Blä!
Fy bubblan för tjuvar... lås in dom och släng bort nyckeln. Blä!