Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morgon.
Vaknade första gången ca01:30 av ett sms från en av mina bästa tjejkompisar som visar sig ligga på neurologen på Akademiska med en blodpropp i hjärnan. 🙁

Hon var uppenbart chockad eftersom det enda hon kunde oroa sig för var sina djur (hur ska

Goder Morgon alla glada och utvilade !!
Här skiner solen och tempen är nere på -2 och leker.

Jessie >> Dessvärre är det inte första gången folk bli hemskickade med diverse åkommer och ett "recept" på ipren eller alvedon.

Hoppas att din vän kommer att

Morrn morrn, god är den icke. Jävla tattare som gör att jag måste börja cykelpendla nästa vecka.

God morgon.

Det var inget kul Jessie! Hoppas din kompis snart är på benen igen.

Jag åkte och morgontränade i morse på gymet efterson jag ändå vaknade tidigt. Mobilen ringde för väckning när jag gjorde en ryggövning och ett sms från min dotter som ville

Lucas >>> Vad är det som har hänt nu ?

God morgon! Solen har emigrerat från södern till... ...någon annastans... Med andra ord - det regnar! Meeen, lika glad för det är jag, för jag ska sitta på mitt kontor hela dagen och blicka ut över byggandet av Norra Hamnens containerterminal. (H:)

http:

Usch det där lät inte skoj Jessie! Hoppas hon kryar på sig snabbt 🙂

MätsBobby,
Yiiihaaaa! Det där behövde jag efter en morgon med griniga norrmänn... tror att de överkompenserar sin gulliga dialekt/språk med att vara extra griniga i mail... ?

Jessie,
usch vad läskigt, hoppas att hon mår bättre snart. Kram (L)

Micke: biljäveln blev stulen inatt. :@

Fy bubblan för tjuvar... lås in dom och släng bort nyckeln. Blä!