Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:06hmmm du hade verkligen en liten ögonsten.. sitter du dubbelvikt i den lucas el sitter du i baksätet?? ja ghar faktiskt en V40... den är riktigt bra 🙂 bara man barn o villa som saknas 😉
hmmm du hade verkligen en liten ögonsten.. sitter du dubbelvikt i den lucas el sitter du i baksätet?? ja ghar faktiskt en V40... den är riktigt bra 🙂 bara man barn o villa som saknas 😉
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:10Det e faktiskt bra med utrymme, OM man dra bak sätet långt 😀
Det e faktiskt bra med utrymme, OM man dra bak sätet långt 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:14bra.. vad är det för bil.. kan inte komma på jag känner igen den.. brukar kunna känna igen bilar någerlunda... men in te denna gång!!
bra.. vad är det för bil.. kan inte komma på jag känner igen den.. brukar kunna känna igen bilar någerlunda... men in te denna gång!!
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:18Är det inte en gammal polo, fast man kanske ska lyfta ur elefanten ur bakluckan :D.
Är det inte en gammal polo, fast man kanske ska lyfta ur elefanten ur bakluckan :D.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:19Dysk trupptransportvagn ifrån -91
Vw PoloSålde min fina passat kombi för att åka runt i denna skönheten.:D
Dysk trupptransportvagn ifrån -91
Vw Polo
Sålde min fina passat kombi för att åka runt i denna skönheten.:D
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:30o så är det nån j*vel som snor det för dig.. inte skyst!!!
o så är det nån j*vel som snor det för dig.. inte skyst!!!
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:58mm sånt jävla folk det finns.
Dom måste vara djurgårdare 🙂
mm sånt jävla folk det finns.
Dom måste vara djurgårdare 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:03haha lucas.. håller med dig 😉
haha lucas.. håller med dig 😉
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:04Nä, nä, nä! Blanda inte in DIF i det här. Det är illa nog som det är att gå och vänta på avspark i dag.
Nä, nä, nä! Blanda inte in DIF i det här. Det är illa nog som det är att gå och vänta på avspark i dag.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:38Hehehe får väl se om det blir DIF el LHC HV71 får möta i finalen o ta guldet från 😉
*jag hoppas innerligt att dom tar guldet, o hoppas att folk förstår jag inte är skadeglad... bara drygar lite med glimten i ögat*
Hehehe får väl se om det blir DIF el LHC HV71 får möta i finalen o ta guldet från 😉
*jag hoppas innerligt att dom tar guldet, o hoppas att folk förstår jag inte är skadeglad... bara drygar lite med glimten i ögat*