Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

WOW !! Vet inte skulle våga lite så mycket på mig själv, imponerande !!

och om jag skulle lita så mycket på mig själv så vet jag att jag inte skulle vara så långvarig på mitt jobb . Ja jag tycker om att dra mig på morgonen

Godmorgon!
Vädret lämnar övrigt att önska idag.....och det gör knappast underverk med humöret. MEN, snart vankas det sovmornar!!! 🙂

Micke, det gäller att känna sig själv, sin kropp, hjärna, själen och hjärtat. Jag vet vad jag kan, vill, känner och tänker. Jag vet även vad jag inte kan, vill, känner eller inte tänker. Ibland önskar jag dock att jag vore lite känslokallare och kunde hop

Bruse: Du som inte har nån väckarklocka, vaknar du alltid tidigt? och i så fall när går du och lägger dig för att vakna så tidigt?

Jeanette >> YES nästa morgon är en SOVMORGON !!! Sen är det påsk och en massa godis till alla barn ( jag är också någons barn 😀 ) Även om vädret inte är det bästa här heller så önskar jag att solen skiner över din själ

Bruse >> Varför önska att du är k

Lucas, det är olika. Senaste tiden har jag sovit väldigt dåligt.

Men det är bara räkna baklänges. Hur många timmar behöver du sova, så går du och lägger dig så många timmar innan du ska upp. Och så gör du så varje kväll! Även om det är helg. Är du uppe s

God morgon alla glada singlar.

Bytte bild nu eftersom det inte var min mening att skrämma någon.
Bilden föreställer min kära Peugeot som jag själv gillar att vila ögonen på. Den får duga tillsvidare.

Ha en fin dag alla!

God morgon,

Det känns som jag har sirap i hela kroppen idag med. (#) Det har varit så hela veckan och jag funderar på vad det kan bero på... tidsomställningen i söndags, blodgivningen i måndags (hade tydligen lite lågt blodvärde), har mina TSH-värden bli

Tack Emelie!

Aadu, såndär gamla stålcykel hade jag också, men den blev stulen 20 meter från en bemannad polishusbil för två år sen. Bra bevakat liksom.

Elemie >> Grattis till dig som verkar ha bra väder ... Dagen började bra men lite lätt mulighet och nu .........tja regn kan vi väl kalla det.
Hade planer på att göra som dig att ta en promenad i det sköna vårvädret ... Jo tjena hej du, helt fel skor för