Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God förmiddag! Emelie, du är väl ledig från och med om en timma eller så? Då får du vila.

Själv har jag laddat kvasten med raktetbränsle, knutit hucklet om huvudet, dragit ned solglasögonen för öronen och snart kommer jag att göra en rivstart!

Ses på Bl

Sessan >> Nog dax att dra ner på kaffet.... "drar ner solglasögonen över öronen ... " ?

Ja här inne lär det bli tomt under helgen 😀

*duckar och springer fort som fan härifrån*

god morgon allihopp... många av er är kasnke på jobbet nu.. men jag har fått privelegiet att vara ledig idag 😀 så det blir 5 dagars ledigt.. såååå skönt!! vakna vid 9 i morse men somna om till 10 för ajg kände inte för att gå upp!!

Micke: Jag tror det är avsaknaden av kaffet. Men har du inte sett min nya bild. Den kan förklara min förvirring 😉

Sessan >> Uma i tjat sparkdräkt ... ???? Det kan man inte missa framför altl inte när den lyser som den gör 😉

Mer kaffe och timmar på dygnet åt folket !!!!

Godmorgon!

Här i Malmköping kvittrar fåglarna, solen lyser, det är någon minusgrad och jag har fått första koppen kaffe.

God morgon från ett soligt Motala!

Jag har läst här på singelforumet i ett par dagar nu och ni är ju som kulsprutor med orden. En hel del har jag fnissat och det verkar vara en varm stämning här 🙂

Själv är jag inte så rask med orden utan kommer i allm

Varmt välkommen Sussi!
Och God morgon.
Här I Birka strålar Solen från en klarblå himmel.

Godmorgon! Ser ut att bli en bra dag i Helsingborg. Lite core träning nu på morgonen och kaffe såklart.....