Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 10:37God förmiddag! Emelie, du är väl ledig från och med om en timma eller så? Då får du vila.
Själv har jag laddat kvasten med raktetbränsle, knutit hucklet om huvudet, dragit ned solglasögonen för öronen och snart kommer jag att göra en rivstart!
Ses på Bl
God förmiddag! Emelie, du är väl ledig från och med om en timma eller så? Då får du vila.
Själv har jag laddat kvasten med raktetbränsle, knutit hucklet om huvudet, dragit ned solglasögonen för öronen och snart kommer jag att göra en rivstart!
Ses på Bl
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 10:39Sessan >> Nog dax att dra ner på kaffet.... "drar ner solglasögonen över öronen ... " ?
Sessan >> Nog dax att dra ner på kaffet.... "drar ner solglasögonen över öronen ... " ?
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 10:41Ja här inne lär det bli tomt under helgen 😀
*duckar och springer fort som fan härifrån*
Ja här inne lär det bli tomt under helgen 😀
*duckar och springer fort som fan härifrån*
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 10:41god morgon allihopp... många av er är kasnke på jobbet nu.. men jag har fått privelegiet att vara ledig idag 😀 så det blir 5 dagars ledigt.. såååå skönt!! vakna vid 9 i morse men somna om till 10 för ajg kände inte för att gå upp!!
god morgon allihopp... många av er är kasnke på jobbet nu.. men jag har fått privelegiet att vara ledig idag 😀 så det blir 5 dagars ledigt.. såååå skönt!! vakna vid 9 i morse men somna om till 10 för ajg kände inte för att gå upp!!
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 10:44Micke: Jag tror det är avsaknaden av kaffet. Men har du inte sett min nya bild. Den kan förklara min förvirring 😉
Micke: Jag tror det är avsaknaden av kaffet. Men har du inte sett min nya bild. Den kan förklara min förvirring 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 10:46Sessan >> Uma i tjat sparkdräkt ... ???? Det kan man inte missa framför altl inte när den lyser som den gör 😉
Mer kaffe och timmar på dygnet åt folket !!!!
Sessan >> Uma i tjat sparkdräkt ... ???? Det kan man inte missa framför altl inte när den lyser som den gör 😉
Mer kaffe och timmar på dygnet åt folket !!!!
Quote from Rasmus Olsson on 2 April 2010, 07:31Godmorgon!
Här i Malmköping kvittrar fåglarna, solen lyser, det är någon minusgrad och jag har fått första koppen kaffe.
Godmorgon!
Här i Malmköping kvittrar fåglarna, solen lyser, det är någon minusgrad och jag har fått första koppen kaffe.
Quote from Christina Hageman on 2 April 2010, 07:36God morgon från ett soligt Motala!
Jag har läst här på singelforumet i ett par dagar nu och ni är ju som kulsprutor med orden. En hel del har jag fnissat och det verkar vara en varm stämning här 🙂
Själv är jag inte så rask med orden utan kommer i allm
God morgon från ett soligt Motala!
Jag har läst här på singelforumet i ett par dagar nu och ni är ju som kulsprutor med orden. En hel del har jag fnissat och det verkar vara en varm stämning här 🙂
Själv är jag inte så rask med orden utan kommer i allm
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 07:40Varmt välkommen Sussi!
Och God morgon.
Här I Birka strålar Solen från en klarblå himmel.
Varmt välkommen Sussi!
Och God morgon.
Här I Birka strålar Solen från en klarblå himmel.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 07:51Godmorgon! Ser ut att bli en bra dag i Helsingborg. Lite core träning nu på morgonen och kaffe såklart.....
Godmorgon! Ser ut att bli en bra dag i Helsingborg. Lite core träning nu på morgonen och kaffe såklart.....