Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 07:56Godmorgon kära vänner (oj, vad trevligt att vara här igen, har jag sagt det? 😉 ) och välkommen Sussi!
Fördelen med ett forum är väl att man har den där extra sekunden på sig för att komma på vad man "borde" ha sagt... 😀
2 grader och sol här, det kan b
Godmorgon kära vänner (oj, vad trevligt att vara här igen, har jag sagt det? 😉 ) och välkommen Sussi!
Fördelen med ett forum är väl att man har den där extra sekunden på sig för att komma på vad man "borde" ha sagt... 😀
2 grader och sol här, det kan b
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 08:07God morgon! Vaknade för en timme sen och har sen suttit och pysslat lite med bilder jag tagit men bara lämnat i kameran (varför gör man alltid så?!?).
Idag ska både jag och hästen och hunden få se på träning! 😀
Sen vill jag passa på att slå ett slag fö
God morgon! Vaknade för en timme sen och har sen suttit och pysslat lite med bilder jag tagit men bara lämnat i kameran (varför gör man alltid så?!?).
Idag ska både jag och hästen och hunden få se på träning! 😀
Sen vill jag passa på att slå ett slag fö
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 08:56God morgon! Ett 6 gradigt Göteborg där solen inte kan bestämma sig om den skall försöka bryta igenom det till synes kompakta molntäcket. Laddar med frukost och & den där sörjan som kort och gott kallas för kaffe.
Snart är det löpardags... (H)
God morgon! Ett 6 gradigt Göteborg där solen inte kan bestämma sig om den skall försöka bryta igenom det till synes kompakta molntäcket. Laddar med frukost och & den där sörjan som kort och gott kallas för kaffe.
Snart är det löpardags... (H)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 09:02Frukost ja, det kanske man borde inta? *skruvar vidare, bara liiiiite till*
Frukost ja, det kanske man borde inta? *skruvar vidare, bara liiiiite till*
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 09:32Godmorgon,
Oj så soligt det är ute, sticker nästan lite i mina nyvakna ögon...
Godmorgon,
Oj så soligt det är ute, sticker nästan lite i mina nyvakna ögon...
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 09:52God Morgon!
Eller så god vet jag inte om den är, har just fått ett mail av pappa, bland det mest kränkande mail jag fått någon gång. Men alla önskar ju Glad påsk på olika sätt...
God Morgon!
Eller så god vet jag inte om den är, har just fått ett mail av pappa, bland det mest kränkande mail jag fått någon gång. Men alla önskar ju Glad påsk på olika sätt...
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 09:52God morgon! Då satt man på tåget nu då... Utan att ha fått i sig kaffe! (#) *ger mig ut på skattjakt* 😉
God morgon! Då satt man på tåget nu då... Utan att ha fått i sig kaffe! (#) *ger mig ut på skattjakt* 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 09:54Kram Helena! Tyvärr kan man inte välja familj, men man kan välja sina vänner. Och välja vad man vill lägga sin tid på...
Mats: betvivlar att de har ngot drickbart på ett svenskt tåg 😉
Kram Helena! Tyvärr kan man inte välja familj, men man kan välja sina vänner. Och välja vad man vill lägga sin tid på...
Mats: betvivlar att de har ngot drickbart på ett svenskt tåg 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 09:54Helena, men vad trist... familjen är väl de man ska kunna lita på i ur och skur? Kram
Helena, men vad trist... familjen är väl de man ska kunna lita på i ur och skur? Kram
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:02God morgon alla singlar. I Gbg är det gråmulet, tyckte jag såg solen när jag vaknade men den verkar ha somnat om.
Hej Sussi!
God morgon alla singlar. I Gbg är det gråmulet, tyckte jag såg solen när jag vaknade men den verkar ha somnat om.
Hej Sussi!