Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:02Tråkigt Helena. 🙁 *kram*
Anna, det betvivlar jag med... Jag borde kanske ha åkt tåg i Schweiz istället? 😉
Tråkigt Helena. 🙁 *kram*
Anna, det betvivlar jag med... Jag borde kanske ha åkt tåg i Schweiz istället? 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:06Mats: nja, tror inte kaffet ar ngt vidare här heller 😉
Mats: nja, tror inte kaffet ar ngt vidare här heller 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:13god morogn alla!
god morogn alla!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:15Emilie: drick kaffe! det hjälper för majoriteten här 😉
Emilie: drick kaffe! det hjälper för majoriteten här 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:16har jag redan gjort har varit uppe i 2h 🙂
men tack för tipset Anna 😀
skulle inte ni sammanfatta gårdagen åt mig?
har jag redan gjort har varit uppe i 2h 🙂
men tack för tipset Anna 😀
skulle inte ni sammanfatta gårdagen åt mig?
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:21God morgon! Har varit vaken i 2 tim efter en mer eller mindre sömnlös natt. Jag gissar att jag kommer att lida av sömnbrist innan helgen är över...
Kan också räkna till minst tre nya singlar som gett sig tillkänna bara under dagen! Välkommen till er! Men
God morgon! Har varit vaken i 2 tim efter en mer eller mindre sömnlös natt. Jag gissar att jag kommer att lida av sömnbrist innan helgen är över...
Kan också räkna till minst tre nya singlar som gett sig tillkänna bara under dagen! Välkommen till er! Men
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:22Bra där sessan 🙂 ja in o presentera er nu, annars blir man ju alldeles förvirrad:-)
Bra där sessan 🙂 ja in o presentera er nu, annars blir man ju alldeles förvirrad:-)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:22Godmorgon godmorgon 🙂
Godmorgon godmorgon 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:13Jaja, knatar väl iväg till pres-tråden...
Jaja, knatar väl iväg till pres-tråden...
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 14:06go morron, och go natt igen.
go morron, och go natt igen.