Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 14:07God Natt Lucas, sov så gott!
God Natt Lucas, sov så gott!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 06:48God morgon kära vänner! Här vaknade man av att en härlig soluppgång färgade rummet alldeles rött.
Nu ska här försökas piggnas till och sedan ska jag cykla hem till exet för att ta en skön morgonpromenad med vår skillsmässohund som är på tillfälligt besök
God morgon kära vänner! Här vaknade man av att en härlig soluppgång färgade rummet alldeles rött.
Nu ska här försökas piggnas till och sedan ska jag cykla hem till exet för att ta en skön morgonpromenad med vår skillsmässohund som är på tillfälligt besök
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:10God morgon! Här är det strålande sol 🙂 Härligt. Enligt GP så kan det nog bli en fin dag. Terränglöpning?
Äter frukost men behöver lite mer kaffe, kommer strax.
God morgon! Här är det strålande sol 🙂 Härligt. Enligt GP så kan det nog bli en fin dag. Terränglöpning?
Äter frukost men behöver lite mer kaffe, kommer strax.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:15Terränglöpning låter som en strålande idé. Själv tänker jag nog dessvärre tvinga mig själv att vila så att jag är fit for fight för morgondagens långpass, jag kommer sinka de andra tillräckligt som det är redan. 😀
Terränglöpning låter som en strålande idé. Själv tänker jag nog dessvärre tvinga mig själv att vila så att jag är fit for fight för morgondagens långpass, jag kommer sinka de andra tillräckligt som det är redan. 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:18Ser tyvärr mina fönster, dom är i stort behov av tvål och vatten. Men man ska ju inte arbeta på påskafton så dom får nog klara sej ett tag till. (Löpning, klättring, cykel eller annan träning räknas dock inte som arbete.)
Ser tyvärr mina fönster, dom är i stort behov av tvål och vatten. Men man ska ju inte arbeta på påskafton så dom får nog klara sej ett tag till. (Löpning, klättring, cykel eller annan träning räknas dock inte som arbete.)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:21Nej det är klart att det inte går att putsa fönster på påskafton, hur skulle det se ut? 🙂
Hmm, kanske skulle se till att stiga upp ur sängen nu när man varit vaken mer än en timme...
Nej det är klart att det inte går att putsa fönster på påskafton, hur skulle det se ut? 🙂
Hmm, kanske skulle se till att stiga upp ur sängen nu när man varit vaken mer än en timme...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:27Frukost är inte fel. Sen en morgonpromenad med vovven i fint väder =mycket bra start på dagen. Saknar hund ibland.
Frukost är inte fel. Sen en morgonpromenad med vovven i fint väder =mycket bra start på dagen. Saknar hund ibland.
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 07:30Godmorgon!
Först upp som vanligt. Nu är kaffet klart...
Godmorgon!
Först upp som vanligt. Nu är kaffet klart...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:30Mmm, jag saknar honom också. Han är utposterad hos husses föräldrar som bor 16 mil bort men nu är de på besök i stan i helgen så jag får passa på att åka dit nu och gosa lite med honom.
Mmm, jag saknar honom också. Han är utposterad hos husses föräldrar som bor 16 mil bort men nu är de på besök i stan i helgen så jag får passa på att åka dit nu och gosa lite med honom.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:34God morgon Elin, Eva och Bruse.
Strålande morgon här!
På väg mor Arlanda med äldsta dottern som ska till
Portugal en vecka på träningsläger..
Allt lite blandade känslor för oss båda men mest happy.
God morgon Elin, Eva och Bruse.
Strålande morgon här!
På väg mor Arlanda med äldsta dottern som ska till
Portugal en vecka på träningsläger..
Allt lite blandade känslor för oss båda men mest happy.